januára 17, 2012

Recenzia: Zrozená o půlnoci ( C.C. Hunter )

Táto kniha bola písaná veľmi ľahkým štýlom a preto sa mi dobre čítala. O čom svedčí aj fakt, že som ju zvládla prečítať cestou do Prahy a späť vo vlaku. Mala zaujímavé postavy, dobrú dejovú líniu a zápletku, ktorá ma nútila obracať strany bez toho aby som knihu odložila. Hlavná hrdinka, Kylie, je šestnásťročné dievča, ktoré to momentálne v živote nemá ľahké. (Zatiaľ žiadne prekvapenie:) Jej rodičia sa rozvádzajú, umrela jej babička, priateľ sa s ňou rozišiel pre dosť povrchnú príčinu, a navyše ju matka posiela do tábora pre problémových tínedžerov, pre mňa z dosť nepochopiteľného dôvodu.
A tadááá...príbeh sa môže začať. Samozrejme sa tu spozná s množstvom zaujímavých a miestami až desivých ľudí. Niektorí jej priľnú k srdcu, iným sa radšej snaží vyhýbať. Začínajú sa nové priateľstvá ale aj nové problémy...akoby ich už nemala dosť. A hlavne sa dozvie, že to nie je len tak obyčajný tábor, a jej život už nebude nikdy ako predtým. Keďže Kylie nemala ani poňatia o tom, čo sa okolo nej deje, rovnako ako ja – čitateľ, bola som s ňou na jednej vlne. To čo zaujímalo ju, som sa chcela dozvedieť tak isto aj ja. Páčil sa mi moment, keď odhalenie nadprirodzených bytostí vyvolalo u Kylie pocit nedôvery a trvalo jej veľmi dlho, kým tento fakt vstrebala a uznala ho pravdivým. Jej zvedavosť zvíťazila nad strachom a množstvo nezodpovedaných otázok  bolo pre ňu palivom, ktoré ju poháňalo neustále dopredu.  Okrem nových vecí v jej živote, musela navyše riešiť pôvodné problémy, ktoré ako dúfala, že ostanú doma, si k nej aj tak našli cestu.  A samozrejme, aby toho nebolo málo, musela riešiť aj svoju citovú dilemu.  A to hneď trojmo... Áno, v tejto knihe máme hneď troch nádejných uchádzačov o Kylieno srdce. Takže dievča má čo robiť.
V knihe je množstvo napínavých situácií, tajomných záhad a je písaná humorným štýlom, takže sa mi nestalo, že by som sa nudila. Dej sa rýchlo odsýpal a ani neviem ako, ocitla som sa zrazu na konci.  Čo sú pre mňa vždy zmiešané pocity, lebo na jednej strane sa chcem k nemu rýchlo dopracovať, aby som sa dozvedela ako to všetko dopadne, ale potom mi je ľúto, že to mám za sebou, lebo povedzme si pravdu, žijeme na Slovensku a na pokračovanie sa tu veľmi dlho čaká!!!
 Knihe som dala preto iba štyri hviezdičky, lebo jej musím vytknúť  jednu vec. A to, že napriek Kylienej veľkej zvedavosti, neustále odkladala veľmi dôležité veci, tak povediac napotom. A to ma strašne rozčuľovalo. Pretože je to pre mňa taký rozpor. Buď som zvedavá a nedočkavá alebo som trpezlivá. A myslím, že tieto vlastnosti nejdú ruka v ruke. A ešte jedna vec, ale to je iba taká maličkosť, napriek tomu, že čas v tábore neskutočne rýchlo ubiehal, doteraz neviem, aký mali tie decká celodenný program...
Celkové zhrnutie: kniha je super, vrelo odporúčam a veľmi sa teším na druhú časť, ktorej anglický názov znie Awake at dawn .(voľný preklad Prebudená za úsvitu )

-Anndy-


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...