augusta 29, 2013

Leto snov ... to len tak nevymyslíš.


Nazdááááár! :D
Jóóój, zlatí moji...ani neviete aká som zúfala. Tak strašne dlho už premýšľam a vymýšľam dobrý kvíz, ktorým by som vás pobavila alebo aspoň nejak zaujala, ale nápad nie a nie prísť. Tak som sa rozhodla, že sa na to vykašlem a siahnem po niečom starom a osvedčenom, čo nikdy nesklame.

Pamätáte si, keď sme hrali hru Ako a s kým trávia sv. Valentín knižní hrdinovia? Ak ste sa vtedy náhodou nezapájali, išlo o princíp hry, kto? s kým? kedy? kde? čo robili?
Rada by som to zopakovala, ale tentokrát na tému LETO. Keďže sa nám už pomaly končí a všetci sme z toho tak trochu smutní, mohli by sme sa s ním aspoň takto zábavne rozlúčiť.

Aké sú pravidlá a čo od vás budem chcieť?
Pravidlá v zásade žiadne, len by som bola rada, ak by ste v prípade otázky KTO? a S KÝM? vypĺňali knižnými postavami, zvieratami alebo vecami, keďže to robím na knižnom blogu. A ostatné odpovede, aby sa niesli v duchu leta, prázdnin a tak podobne.
A čo budem chcieť? Len, aby ste venovali chvíľku svojho času a vyplnili formulár nižšie. To je všetko. Ja potom otázky spracujem a náhodne pospájam a ako minule, všetky vám ich sem spíšem, aby ste sa mohli dobre pobaviť.

Nechcem to príliš naťahovať, tak budete môcť odpovede posielať od dnes do nedele a v pondelok môžete očakávať konečný výsledok.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...