februára 11, 2015

Božská séria, božské knihy a božské autorky :D


Keď vypukla Twilight mánia, všetci chceli odrazu čítať YA fantasy a tak začali vydavateľstvá vydávať jednu za druhou. Tiež patrím medzi nich. Keby niet Twilightu, dnes nemám blog a knižnicu plnú kníh.
Potom prišiel ošiaľ 50 odtieňov sivej a ženské  romány pre dospelých patria medzi najpredávanejšie knihy. Samozrejme, že aj tentokrát som sa nechala strhnúť. Začala som vyhľadávať knihy tohto žánru a priviedlo ma to k sérií Božský bastard. Bola to láska na prvý pohľad.


Túto vynikajúcu sériu majú na svedomí dve autorky (Christina Hobbs a Lauren Billings) ktoré vystupujú pod spoločným pseudonymom, Christina Lauren.
Božský bastard, Božský cizinec a Božský hráč už vyšli v českom vydavateľstve Jota. Mali by sme sa dočkať aj 4. pokračovania Beautiful Secret, ktoré ešte len vyjde v apríli tohto roka v originále. Bude to o Niallovi, Maxovom bratovi, ktorému patril príbeh Božský cizinec. Príbeh knihy by sa mal vraj prelínať aj s novou sériou Wild Seasons. Tento mesiac sa objavila novela Beautiful Beloved, ktorá bude len v elektronickej forme a bude o Maxovi a Sáre z druhého dielu, Božský cizinec.
Nedávno som prečítala hráča a opätovne som sa do série zamilovala. Teraz mám chuť si ju dať odznova. Postavy v knihách sú dokonalé a zbožňujem ako sa ich príbehy navzájom prelínajú v každom diely. Každá kniha je iná, a pritom spolu tvoria jeden úžasný celok. Knihy sú vtipné a vzrušujúce. Od prvej strany vás pohltia a neprestanete čítať, až kým neotočíte poslednú stranu.

Než sa dočkáme 4. pokračovania, môžeme si skrátiť čakanie Vášnivým svůdnikom. Je to prvý diel zo spomínanej novej série Wild Season, od dua Christina Lauren, ktorý teraz vyšiel vo vydavateľstve Jota, ako aj predošlá séria. Vedela som, že by to malo teraz niekedy vyjsť, ale až dnes som si všimla, že už je to v predaji. Za ten výkrik radosti, ktorý som dala, by sa nemusel hanbiť ani Kevin McCallister z filmu Sám doma. Tú knihu musím mať čo najskôr. Keď dopíšem článok, idem si ju okamžite objednať.


Sériu Wild Season sa chystá vydať aj vydavateľstvo Ikar a prvý diel sa bude volať Rozkošný zvrhlík. Teším sa, že aj slovenské vydavateľstvo po tom siahlo, ale ja ostanem verná českému prekladu, nech to mám rovnaké.


A tu máme krátku ukážku z knihy








K Beautiful Bastard odkúpila spoločnosť Constantin filmové práva. Tá stojí aj za filmami ako The Mortal Instrument, či The Vow. Na scenári pracuje Stephanie Sanditz a producent má byť Jeremy Bolt
Táto informácia je už dosť stará a ďalej sa to nepohlo. Je otázne, či z filmu vôbec niečo bude, ale ja silno dúfam, že ak bude mať 50 Shades teraz úspech, tak sa to rozbehne. Toto by som si určite pozrela radšej ako 50 Shades, i keď aj na to sa samozrejme teším a ako správny fanúšik už mám na zajtra kúpené lístky do kina.


2 komentáre:

  1. ani necitam tu ukazku, lebo viem ako to dopadne :D ak ako so slovartovskou Adaptaciou od Varackovej :D som precitala ukazku a neviem na nic ine mysliet :D inak som nedavno citala seriu Beautiful Bastard v anglictine (cesi sa posnazili s obalkami, fakt sa mi pacia :)) a som si ju dost oblubila :) a nesktočne ma laka si precitat aj wild season, ale teraz nemozeeem :((

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ukážke od Varáčkovej som odolala, chcem si to vychutnať celé naraz. Ako to, že nemôžééééém?! To musíš!! Božská séria je úžasná a verím, že aj táto bude. Keď si čítala Beautiful Bastard a páčil sa ti, je to tvoja čitateľská povinnosť. :)
    A áno, s tými obálkami máš pravdu, sú super. A nie len tie obaly, ale v Božskom hráčovi, pod obalom,je krásna samotná kniha. Je taká pekná fialová s bodkami a vnútri je prvá strana ružová. Strašne je to chutné. ;)

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...