marca 04, 2015

Mesačná chvastačka - február

Usporadúva Judit

Minulý rok som investovala do kníh naozaj veľa eur a často zbytočne. Ako sa odstupom času ukázalo. Nechala som sa zlákať výhodnými akciami a nakúpila knihy, ktoré som v skutočnosti ani nechcela. K tomu som prihodila pár noviniek, ktoré som nestíhala čítať. Najviac som si to uvedomila práve pri robení chvastačky. Začala som sa zaujímať koľko mám doma neprečítaných kníh a to som nemala robiť. Čakala som, že to bude dosť, ale realita ma šokovala. A toto moje zistenie som sa rozhodla spísať v samostatnom článku.

Odteraz minimum kupovania a ideme doháňať resty. Ďalšie chvastačky už nebudú to, čo inokedy.

Ako som sa zaprisahala, tento mesiacom som si nič nekúpila. Bolo to ťažké, ale odolala som. Vďaka recenzným výtlačkom som mala a stále mám čo čítať. Takže, kúpa nových kníh by bola zbytočná, lebo by som ich nemala kedy čítať.
Albatros media mi poskytli Beze snů a Svůdné zúčtování a v elektronickej forme 21. deň. Prvé dve už mám za sebou a obe sa mi páčili. Ostatné recenzie sú už na blogu. 21. deň práve čítam a vďaka seriálu mám v tom mierny zmätok, ale to nevadí.
Knihy z Fragmentu mi prišli celkom nečakane. Prosila som o ne už pred viac mesiacmi a prišli mi teraz. Sú to malé knížočky, ktoré veľa času nezaberú. Kráľovná duchov, je druhé pokračovanie na ktoré som celkom zvedavá a na Prekliate mesto sa teším. Predchádzajúca séria autorky ma bavila.

Ostatné knihy sú výhra z Ocenení blogerov 2014.
Za zmienku určite stojí Eleanor a Park. Všetci knihu ospevujú a rada by som si ju prečítala, keď mi zvýši čas. 
Istanbulský pasažier  vypadá byť tiež zaujímavý, ale povedzme si úprimne, pri tom kvante kníh, ktoré čakajú na prečítanie, neviem kedy a či vôbec sa dostane na rad. No, a Kurtizánin skandál na zozname ani nie je. Na túto knihu mi čas asi (určite) nezvýši. 

6 komentárov:

  1. Krásné přírůstky, zvlášť Eleanor & Park. Doufám, že Ti to vyjde a dočteš všechny resty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvělé přírůstky. Závidím ti Svůdné zúčtování. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Svůdné zúčtování treba mať. Je to dobré ako aj celá svůdná séria.

      Odstrániť
  3. Úžasné kousky :) Eleanor a Park si nejspíše taky pořídím :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Podľa toho, čo každý hovorí, to stojí za to ;)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...