marca 27, 2015

Perfect couple 1. kolo - Eleanor a Park vs. Anna a Etienne

Hádajte na čo nastal čas? ... Jasné, predsa nový duel ;)
Ten predchádzajúci nedopadol podľa mojich predstáv, ale čo už. Pán Darcy ukázal, že je vo forme aj po toľkých rokoch a s prehľadom zvíťazil nad Adamom s Mercy.
U Mati sa odohral jeden z tých vyrovnaných duelov ako aj minulý týždeň u mňa. Páry sa vo vedení striedali a nakoniec s rozdielom iba jedného hlasu, sa do druhého kola prebojovali Juliette s Warnerom . S Lokim a Wendy sa budeme musieť rozlúčiť.

Dnes môžete hlasovať za pár Eleanor a Park proti Anne a Etiennovi. Za koho budem hlasovať ja mám jasné, keďže jednú z kníh som nečítala a ten pár nepoznám.
Na blogu Svet kníh je tento raz zvláštny duel. Ja s ním nie som stotožnená, ale bola som prehlasovaná, a tak sa proti sebe postavia Dexter so sekáčikom proti Harrymu s Dracom.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...