marca 15, 2015

Perfect couple 2015 - prvé kolo

Konečne to vypuklo :) Pred nejakým časom ste mali možnosť nominovať svoje najobľúbenejšie knižné páry. Mohli to byť páry, ktoré reálne v knihách existujú, ale aj tie, ktoré by ste túžili mať spolu.
Nominácií prišlo naozaj dosť a nemohli sme zapojiť všetky, lebo by sme hlasovali ešte budúci rok. Aby to bolo spravodlivé, vybrali sme len 32 párov s najvyšším počtom hlasov. Tak ako tomu bolo aj v prípade Mr. Perfect 2014.

Hlasovať môžete zároveň tu aj na blogu Svet kníh. Na každom prebieha iný duel.
U mňa si sily zmerá  Andrew a Camryn proti Sky s Holderom.
U Mati vás čaká súboj Annabeth s Percym proti Mare s Noahom .
Hlasovať môžete do polnoci v pondelok. Hlasovať môžete každý deň raz ;) Nový duel v utorok.

Kompletnú 32ku vám neprezradím, ale môžete sa tešiť na páry ako Ron a Hermiona, Tobias s Tris, či Eleanor a Park :)

6 komentárov:

  1. Hneď prvé kolo a už mám nalomené srdce. Som zvedavá čo to bude na konci. Pravdepodobne neprežijem. Sorry Andrew a Camryn, ale museli by ste byť aspoň z polovice taký ako Holder a Sky. Ach jáj... idem plakať do vankúša.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak ťa nalomil už tento duel, mám vážne obavy, čo s tebou bude pri ďalších a podľa mňa ešte náročnejších. I keď sa mi to ťažko súdi, nakoľko ťažké rozhodovanie je v tomto súboji, lebo Radšej nikdy som ešte nečítala. :)

      Odstrániť
  2. Holder a Sky! Jednoznačne a bez debaty! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež dostali môj hlas, ale Perfect couple to pre mňa nie je :)

      Odstrániť
  3. Těžko bych si vzpomněla na páreček, který mě iritoval víc, než Andrew a Camryn :D Takže tady mám jasno! :) Nominace jsem prošvihla, ale to nevadí, aspoň budu překvapená, kdo se dostal dál :) Super projekt :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Radšej nikdy som nečítala, takže neviem reagovať na to akým párom sú Camryn a Andrew, ale aspoň si mala jednoduchú voľbu ;)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...