decembra 12, 2015

Mikulášska súťaž pozná svojho víťaza!

Ďakujem všetkým lumpíkom čo sa zapojili do súťaže. Bolo vás ozaj dosť, čo som vôbec nečakala.
Väčšinou sa skloňovali tie isté knihy, no najviac zimné obdobie ovládol mladý čarodejník, ktorého určite netreba predstavovať. Harry Potter. Ja nemôžem inak len s vami súhlasiť. Táto séria sprevádzala aj moje detstvo. Každé Vianoce u nás vyšiel nový diel a všetky detská sme ho museli okamžite čítať. Som ročník ktorý s Harrym rástol a nikdy na pocit keď som čítala nový diel nezabudnem. Zbožňovala som ho keď som mala 11 a zbožňujem ho keď mám 26 a určite sa to nezmení v 50tke. Harry je proste čarovný.

Ospravedlňujem sa, nechala som sa trochu uniesť, poďme radšej k veci. Víťaz súťaže, to je to, čo vám chcem prezradiť.
Sľubovala som, že výhercu vyberiem už 6.12. na Mikuláša. Aj sa tak stalo. Poslala som mu mail, ale keďže sa mi do dnešného dňa nikto neozval musela som nájsť nového. Je mi to ľúto Jakubko M.  :(
Výhercom sa stáva ......
Martina Fraňová

ktorá získava knihu v hodnote 10€, ktorú si sama vyberie. Gratulujem :) Martinu budem informovať aj mailom. Ak mi neodpovie do 48h od prijatia mailu, budem musieť vybrať niekoho iného. ;)

1 komentár:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...