februára 19, 2018

Najromantickejší pár Young Adult - VÍŤAZ

Na začiatku mesiaca som spustila súťaž o najromatickejší pár Young Adult literatúry. Vy ste hlasovali a ja vám prezradím ako to dopadlo.

Zo všetkých 16 nominovaných párov, získal najviac hlasov pár

Feyre a Rhysand - Na dvore z tŕňov a ruží

Táto dvojica vyhrala nekompromisne s 11 hlasmi. Ostatné páry nedostali viac ako 3.
3 hlasy dostali - Rose a Dimitri - séria Upírska akadémia
2 hlasy dostali - Nora Greyová - Patch Cipriano - Zavrhnutý
Hazel a Gus - Na vine sú hviezdy
Bella a Edward - Stmievanie
1 hlas dostali - America a Maxon - séria Selekcia
Ari a Dante - Aristoteles a Dante spoznávajú svet a tajomstvá vesmíru
Clary a Jace - série Nástroje smrti
Feyre a Tamlin - Na dvore z tŕňov a ruží
Gwendolyn - Gideon - Rudá jako Rubín
Inej a Kaz - Vrania šestka
Lola Nolan a Cricket Bell - Lola a kluk od vedle
Ste spokojní s najromantickejším párom literatúry pre mladých dospelých?

Okrem vyhlásenia najromantickejšieho páru, mám príjemnú povinnosť oznámiť 2 výhercov Valentínskej súťaže.
Sľúbila som, že víťaz môže byť len ten, kto zahlasuje za víťazný pár. Takže, všetci čo hlasovali za Feyre a Rhysanda, boli zaradení do losovania.

Ceny do súťaže venovala spoločnosť Albatros media, za čo im veľmi ďakujem. Sú to dve knihy. Novinka Na lovu - Meagan Spooner a Vianočná romantika Polibek v New Yorku - Catherine Riderová
Výhercovia mali byť dvaja. Jedného som mala odmeniť ja, knihou podľa vlastného výberu, ale keďže z Albatros media venovali knihy dve, tak si to nechám do ďalšej súťaže.

Knihu - Polibek v New Yorku získava - Martina Urbanová

Knihu - Na lovu získava - NinulkaT

Výhercov budem informovať na mail, ktorý si uviedli vo formulári. Ak mi neodpovedia do 72 hodín, vyberiem nového výhercu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...