februára 03, 2018

Prečítané knihy - január 2018

Tento mesiac som so sebou viac ako spokojná.  Dostala som neskutočnú chuť čítať ako už dlho nie. Využila som to a vrhla sa na knihy.
Za január som prečítala 10 kníh. Čo je pre niekoho možno bežné, ale na moje pomery je to neuveriteľný výkon.
Veľmi sa z toho teším a dúfam, že mi tento novonadobudnutý apetít čítať vydrží čo najdlhšie.
10 kníh je pre mňa úžasné číslo, ale ešte väčšiu radosť mám z toho, že ani jedna kniha nebola recenzný výtlačok.

Nový rok som začala s knihou Vyvolenie - Rachelle Dekker. Keď som sa rozhodla knihu kúpiť, mala som si dať viac pozor na to čo kupujem. Rozhodla som sa len podľa anotácie a tá bola celkom fajn. Keď som začala čítať, na knihe mi niečo nesedelo. Išla som si to preveriť a moje dohady sa mi potvrdili. Knihu vydalo kresťanské vydavateľstvo a je to z knihy veľmi cítiť. Prítomnosť náboženstva, Boha a toho všetkého, bolo na mňa príliš. Škoda, že som si to nevšimla skôr. Ale pre nábožne založených odporúčam. Samotný príbeh vôbec nebol zlý. Druhý diel bude určite lepší, ale na ten si ja už netrúfam. Ak by ste sa chceli o knihe dozvedieť viac napíšte mi, a ja by som napísala krátku recenziu.

Začiatok nič moc, ale každá kniha potom, už bola jedna báseň. Začalo to Pani půlnoci od Cassandry Clare. Myslím, že k tomuto netreba vôbec žiaden komentár. Už len fakt, že je to kniha od Cassandry, je zárukou kvality. Čakala som, že to bude dobré, ale že až tak, to som bola prekvapená. Nebojím sa povedať, že sa mi to páčilo viac ako pôvodné Nástroje smrti. Uvidíme, čo nám prinesú ďalšie diely. Viac ku knihe TU.

Po Cassandre prišla ďalšia nálož. Dostala som sa k sérií Royalové a to bol začiatok konca. Nevyspala som sa tri dni, ale vôbec mi to nevadilo. Celú sériu som prečítala za tri dni, pretože, keď som raz začala čítať, prestať som mohla až pri otočení poslednej strany. Ťažko povedať, či bola séria až tak dobrá, ale presne niečo takéto som potrebovala a ani som to netušila. Akoby bol ten príbeh ušitý mne na mieru. Chcete vedieť viac? Mrknete SEM.

Nabudená po chlapcoch Royalových, som hľadala niečo podobné. Ako som zistila, vydavateľstvo Baronet, kde sa zrodili aj Royalové, ma v zásobe viac takýchto pokladov. Rozhodla som sa vyskúšať ich staršiu sériu, kde sa vyskytuje 5 vražedných Talianov. Prvý diel ma nechytil, ale keď som sa neskôr dostala k druhým dvom knihám, už nebolo úniku. Séria Krev za krev si vyslúžila čestné miesto na poličke hneď vedľa Royalových. Zatiaľ som zrecenzovala len prvý diel, ale chystám článok k celej sérií. Už čoskoro. Zatiaľ si môžete prečítať o Vendete TU.

Po prečítaní Vendety som musela počkať, kým mi doručia ďalšie dva diely. Čakanie som sa rozhodla vyplniť knihou Moře klidu. Mám ju vo formáte e-knihy a už veľmi dlho som sa na ňu chystala. Úžasné, bolo to jednoducho úžasné. Vôbec som to nečakala, ale táto kniha my vzala dych, zlomila srdce, prešla cez rozum a vnikla až do morku kosti. Mala na mňa drvivý dopad. Jednoznačne si ju musím kúpiť. Forma e-knihy mi vôbec nevyhovuje. Chcem a musím ju mať doma na poličke. Moja recenzia TU.

Posledné zlatíčko, ktoré som stihla prečítať v januári, bola kniha Dlouhé ticho od Patricie Briggs. Je to už 10 pokračovanie zo série Mercedes Thompson. Sériu zbožňujem, čo je očividné, inak by som nečítala už 10tú časť. Avšak, v tomto prípade som bola sklamaná. Som zvyknutá na iný štandard od tejto autorky a Dlouhé ticho bolo po dlhej dobe slabší diel, než tie ostatné. Zatiaľ ma sklamali len 2 diely. 2 z 10tich je slušná bilancia. Ale keď hovorím, že sklamali, neznamená to, že sa mi knihy nepáčili. Páčili len, neboli také skvelé ako ich predchodkyne.


Čo ste v januári prečítal vy?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...