januára 31, 2012

Pokúšaná - P.C. Cast ; Kristin Cast


1. Prečo som si vybrala práve túto knihu?
Na to sa aj ja pýtam už od prvého dielu. Hlavný dôvod ale je, že som ju mala kúpenú a bolo mi blbé neprečítať si ju, keď som už za ňu vyhodila peniaze. A aj to, že som čítala predchádzajúce diely a už chcem vedieť ako to skončí.
2. Definuj knihu dvoma slovami.
Strata času.
3. Definuj knihu jedným slovom.
Komická !
4. S akou postavou som sa stotožnila, prípadne akou postavou by som chcela/nechcela byť.
Nestotožnila som sa s nikým, práve naopak. Hlavne hlavná postava Zoey ma väčšinu času strašne rozčulovala.
5. Pokús sa v každom príbehu niečo vyšvihnúť, aj keď je naozaj zlý. Nájdi aspoň jedno pozitívum.
V podstate ten príbeh ako taký je dobrý. Hlavná myšlienka a tetovania sa mi páčia.
6. Nájdi jedno negatívum, ale len jedno.
Ťažko si vybrať. Najviac ma však asi rozčulovalo, ako to bolo písané. Teraz neviem či mám viniť slovenský preklad, alebo aj originál je zle napísaný. Tie dialógy - strašný trapas.


Munkiki  :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...