mája 10, 2015

Perfect couplel 2015 - FINÁLE

Konečne tu máme veľké finále. Trochu dlhšie ste si na neho počkali, za čo sa ospravedlňujem, je to moja chyba. Ospravedlňujem sa aj Mati z blogu Svet kníh, s ktorou sme Perfect couple robili spoločne, že som ju tak brzdila a zároveň ďakujem, že to vydržala a za skvelú spoluprácu.

A teraz, ktorí že sú naši finalisti? ROSE a DIMITRI vs. GWENDOLYN A GIDEON. Prvý pár ma vôbec neprekvapuje. Vypadá to, že aj po toľkých rokoch a veľkej konkurencií nových kníh, patrí dhapýrska dvojka medzi najlepšie páry YA. Naopak, Gwen s Gideonom sú veľké prekvapenie. Mali sme veľa skvelých párov v súťaži a nikdy by som nepovedala, že práve títo dvaja sa dostanú až do finále.

Teraz budete môcť hlasovať za rovnaký duel na oboch blogoch. Na konci tie hlasy sčítame a uvidíme, kto sa stane víťazom Perfect couple 2015.


Pred bránami finále nás opustili Tobias s Tris a Severus s Lily.

2 komentáre:

  1. Tak myslím, že je hneď jasné, kto vyhrá. Škoda. Ja som stále zarytý team Adrian. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ty? Dimko je super, ale Adriana zbožňujem ;)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...