júna 26, 2015

Leto snov ... to len tak nevymyslíš - 2. vydanie ;)

A je tu letoooo! Prááááááázdniny! Ja už prázdniny pár rôčkov nemám, ale ešte si pamätám ten pocit keď som odchádzala zo školy s vysvečkom a vidinou dvojmesačného žúru.

K letu patrí jednoznačne zábava a ja som sa rozhodla, že by som vám tieto dva mesiace chcela nejak spestriť, nech to nie je len o recenziách.
Preto som si pre vás prichystala nejaké tie kvízy, hádanky a všeličo iné. Keď budete poslúchať a uvidím že sa zapájate, možno sa dočkáte aj nejakej ten súťaže.

Toto zábavné leto zahájime hneď vašim obľúbeným projektom KTO, S KÝM, KEDY, KDE a ČO ROBILI. Určite túto hru dobre poznáte a už neraz sme to hrali počas sv. Valentína.

Pravidla sú rovnaké. Fantázií sa medze nekladú, čím šialenejšie odpovede, tým lepšie. Chcem od vás iba:

  • do kolonky KTO a S KÝM dávali KNIŽNÉ POSTAVY
  • ostatné ODPOVEDE S LETNOU TÉMOU
  • Ak máte nápady, môžete formulár vyplniť aj viackrát
  • Odpovede píšte od dnes do 30.6.2015
S voje odpovede píšte do formulára nižšie ;)

Tento letný špeciál sme si už raz struhli. Ak sa chcete zabaviť alebo inšpirovať, môžete si ho pozrieť TU.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...