septembra 09, 2016

Môj nový prírastok ... :D

Pozrite, čo som objavila v jednom obchode! Bola to úplná náhodička, pretože do toho obchodu vôbec nechodím. Ani neviem, čo ma to napadlo tam zájsť, ale som rada, že som išla. 
Puzzle s obrázkom, ktorý mám na blogu ako pozadie. Keď som ich zbadala, hneď som ich musela mať. Už od malinka zbožňujem puzzle. Doma mám plnú chodbu takýchto obrazov a tento si dám do izby na čestné miesto, hneď nad knižnicu.
Už ich mám krásavice postavené a teraz sa sušia, lebo som ich lepila. Keď už budú visieť na mieste, fotečka sa objaví aj na blogu.

2 komentáre:

  1. Wau, tie sú úžasné, vďaka za tip. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Už ich mám aj zarámované, len sa neviem stále rozhodnúť, kam ich zavesiť. :)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...