februára 01, 2016

Február plný vedomostí :) Kto si trúfa?

Týždeň so


Ahoj lumpíci. Už niekoľkokrát som spomínala, že sa na blogu objavia súťaže a dnes nastal ten deň. A nebude to len tak nejaká obyčajná súťaž.

Neobyčajná bude preto, lebo bude trvať celé 3 týždne a vždy vás bude čakať niečo iné. A čo je najlepšie, každý týždeň bude mať svojich výhercov. Neviem presne koľko výhier sa mi podarí zozbierať, ale jedno je isté, že odmenení budú minimálne 3. Toto všetko by sa neudialo nebiť štedrosti vydavateľstva Slovart a spoločnosti Albatros media, ktorí venovali do súťaže krásne ceny, za čo im veľmi pekne ďakujem.

Poďme k súťaži.
3 týždne a každý je venovaný inému vydavateľstvu. Od dnes 1.2. do 7.2. sa budeme zabávať so Slovartom, ďalší týždeň strávime s Fragmentom, no a nakoniec si vedomosti prevetráte s knihami od CooBoo.

O čom to bude?
Prichystala som si pre vás 10 hádaniek vo forme otázky, citátu alebo len troch náhodných slov, podľa ktorých budete musieť určiť o akú knihu ide. Vždy pôjde o knihy z vydavateľstva, ktorému je venovaný daný týždeň.
V skratke, budete musieť uhádnuť 10 kníh a ich názov mi napísať do formulára nižšie.
Keďže sa medzi otázkami skrývajú aj české knihy, súťaž je otvorená aj pre lumpíkov z Čiech.
Výhry budú ako inak knihy, ale aké, to sa nechajte prekvapiť. Vzhľadom na to, ktoré vydavateľstvá knihy venujú, si môžete byť istí, že budú stáť za námahu s hádaním a hľadaním správnych odpovedí.
Všetko podstatné som myslím napísala, ostatné detaily sa dočítate v súťažnom formulári.

Otázky som sa snažila vymyslieť čo najľahšie, aby sa dali vygoogliť v prípade, ak nebudete niečo vedieť. Víťaz bude samozrejme ten, kto uhádne všetko správne. V prípade, že budete mať s otázkami problém a nikto neuhádne všetky, logicky vyhrá ten, s najväčším počtom správnych. ;) Zapojiť sa môžete vždy len raz, tak si dobre premyslite odpovede.

Prajem vám veľa šťastia a môžete začať.

8 komentárov:

  1. Super súťaž... takýto štýl mám veľmi rada, lebo si môžem otestovať svoje knižné vedomosti:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To sa teším. Ja to zas rada vymýšľam ;) A ďakujem.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Súťaže, pri ktorých sa musí rozmýšľať sú najlepšie, takže *thumbs up*! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. výborne, tlieskam za super testík a s radosťou sa zapájam. jedna otázka ma potrápila (lebo som knihu nečítala - ak je to teda ono...)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem a teším sa, že sa súťaž páči. Mám ich v pláne ešte viac, tak dúfam, že potešia aj tie.

      Odstrániť
    2. no, už som prišla na chybu... dokelu... tak ma to mrzí...

      Odstrániť
    3. Ak si súťaž niekde zdieľala, tak máš bod navyše. Takže, ak si sa pomýlila iba raz, stále máš šancu na výhru.

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...