marca 03, 2016

Kúzelná knihovnička 2016


Konečne som sa dokopala spraviť Kúzelnú knihovničku. Tento projekt vytvorila Abyss. Je to čisto len o tom, nafotiť si svoju knihovničku, a potom ju po nejakej dobe porovnať ako a či sa vám zmenila. Ja robím porovnanie po roku, ale je to individuálne. Kludne porovnávajte aj každý mesiac.

Chcela som ju nafotiť už na začiatku roka, ale čakala som kým sa mi vrátia všetky knihy, nech ju mám úplnú. Lenže to sa asi nikdy nestane, aby som mala naraz doma všetky knihy. Vždy ich niekomu požičiam, a tak sú chúdence moje stále v obehu. Nemalo zmysel už ďalej čakať.


Vľavo je moja minuloročná foto a tá druhá je aktuálna. Zmena nastala, to je zjavné. Časom nastal veľký nedostatok miesta, a tak som musela konať. Ako som predpokladala, stará TV musela preč a namiesto nej je tam nová polica. Pribudlo mi mnoho kníh, ale to z obrázku až také zjavne nie je. Ťažko sa to dá porovnať, pretože knihy sú inak zoradené. Aby som si spravila viac miesta, pár kníh som vyradila a naskladala úplne dole do pravého rohu, kde mi nezavadzajú. I tak mám poličky preplnené a knihy musia byť naskladané jedna na druhej.

Teraz trochu zblízka :)
Poličky vľavo patria medzi moje naj. Väčšina kníh tam sú moje obľúbené a niektoré som ešte nečítala. Ale verím, že budú rovnako dobré.
Kráska v právo je darček od MTnábytok a úplne ju zbožňujem. Ale ako sa pozerám, budem ju musieť zredukovať, lebo už praská vo švíkoch. Vidím tam pár kníh, ktoré nepotrebujem a mohla by som ich ponúknuť na predaj. No, na dnes mám o zábavu postarané. Tiež budem musieť vymyslieť nejaký systém, ako si knihy zoradím, lebo to ako sú teraz, nemá žiadnu logiku.

Táto polica je taká zmeska. Hore sú knihy od mojej milovanej Richelle Mead. Nižšie sú slovarťácke knihy. Nie sú to všetky ktoré od tohto vydavateľstva mám, len pár, ako knihy od Cassandry Clare, Jazdci časom, či Mara Dyer a Ritmatik. Ani neviem podľa čoho som ich tak zoradila :) Pod nimi vidíme sériu Twilight a moju obľúbenú švédsku sériu Kruh. Dole sú knihy s anjelskou témou.

Polica vpravo je chudinka taký outsider, lebo je úplne dole odstrčená. Hlavne tie knihy dole. To sú nešťastnice, ktoré som vyradila, dala na predaj a teraz ticho čakajú na svoj nový domov.

Ako sa zmenila knižnica vám?

6 komentárov:

  1. Hezká knihovna a ještě hezčí obsah! :) Já svoji knihovnu publikovat zatím nemůžu, praská ve švech, je nepříliš vzhledná a hlavně mám spoustu knih na půdě a mimo domov. Těším se, až se mi podaří zrealizovat radikální rozšíření knihovny...
    fiamorisrunning.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keď ju budeš mať komplet, určite sa pochvál fotkami. Rada si ju pozriem. A Ďakujem.

      Odstrániť
  2. Máš to krásné a hezky pracuješ s prostorem! A vystavená Pýcha a předsudek, Cizinka a jiní mi dělají fakt dobře v duši. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem krasne. Pycha a predsudok,Cizinka a ostatne robia dobre na dusi aj mne. Preto su tam tak vystavene, nech ich vidim ked sa pozriem na kniznicu.

      Odstrániť
  3. Ta knihovna je luxusní!!! Taky chci tolik knih :D

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...