apríla 23, 2017

O všetkom a o ničom ...

Ahoj lumpíci 😉💜
V poslednom čase na blogu pribudli len samé recenzie. Rada by som napísala aj nejaké články na rôznu tému, ale som úplne bez nápadov. A nie je tomu inak ani teraz. Preto som sa zmohla len na pár slov o tom, čo je nové u mňa a samozrejme ma tiež zaujíma, čo je nové u vás.
Dobrá a krásna kniha je tá, ktorá plným priehrštím rozsieva otázniky.
Jean Cocteau
Prvá vec, ktorou by som sa chcela pochváliť je, že sa mi konečne vrátila chuť čítať. Nie som si istá, ale dosť mi pomohlo, keď som obmedzila recenzáky a viac čítam knihy, ktoré mám už dlhší čas doma alebo tie, čo si kupujem. Je to super, ale má to jeden háčik. Nechce sa mi ku každej prečítanej knihe písať článok a preto sa na blogu objavujú články len k recenzákom. K ním musím niečo napísať, či sa mi chce alebo nie.
Čím viac čítam, tým mám v hlave viac postrehov, nápadov a vecí, o ktoré by som sa s vami chcela podeliť. Rozhodla som sa, že sa k niektorým knihám vrátim a pár slov o nich poviem, lebo to už potrebujem dostať zo seba von. Nebudú to moje klasické recenzie.
Spoločnosť kníh si možno zvoliť lepšie než spoločnosť ľudí. Tým skôr si medzi knihami vyberaj priateľa na celý život.
Seneca
Na čo sa môžete najbližšie tešiť?

  • Mám v pláne napísať čo hovorím na klasiku od Jane Austenovej a porovnanie kniha vs. film.
  • Priblížiť vám pár mojich zabudnutých knižných lások, ku ktorým som sa po rokoch vrátila a znova sa zamilovala. Hovorím o nedočítaných sériach.
Bude toho určite viac, ale spomenula som len tieto dva články, pretože na nich práve pracujem.

A čo vy, moji lumpíci? Kam sa chystáte na dovolenku a aké knihy si tam plánujete zobrať? Čo práve čítate? Aké knihy by ste mi odporúčali určite prečítať? Nemám teraz veľmi prehlad o novinkách. Poraďte, ktoré stoja za pozornosť?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...