septembra 27, 2018

Koniec blogových prázdnin je oficiálne tu!

Tak, už prišiel čas aj na madžgy. Milí moji lumpíci, oficiálne hlásim návrat. Dosť bolo prázdnin, už aj tak boli dlhšie ako som zamýšľala.

Tri mesiace sa na blogu U dvou lumpů neobjavil žiaden nový príspevok, ale to neznamená, že sa u mňa nič knižné nedialo. Ani na chvíľu som nevypla a snažila sa čo najviac vo voľnom čase čítať.
Vzhľadom na vyťaženú letnú sezónu, sa mi toho podarilo stihnúť celkom dosť. Keďže som nepísala ku žiadnej knihe článok, rozhodla som sa s nimi podeliť aspoň takto v skratke.

Za tieto 3 mesiace som prečítala 16 kníh. Z toho sú len dve fantasy a ostatné milostné YA a NA príbehy. Nie je to náhoda, ale v lete sa mi tento žáner akosi žiadal. Ale poďme už ku konkrétnym knihám.

Leto som začala so sériou Stříbrná labuť od Amo Jones.
Prečítala som zatiaľ oba vydané diely - Stříbrná labuť aj Polámaná loutka. Na sériu som sa navnadila po prečítaní Royalovcov, mysliac, že to bude niečo podobné. Prvý diel bol šialený, ale brala som to s rezervou. Zato, druhý diel bola úplná katastrofa. Madison patrí rozhodne medzi tie najhlúpejšie hlavné postavy. Najšialenejšie na tom je, že aj keď ma kniha vytáčala do nepríčetnosti, plánujem si prečítať aj posledný diel. Proste, musím vedieť ako sa to skončí. Asi som sa už dočista zbláznila.

Ako som už spomínala, na Stříbrnou labuť ma navnadila séria Royalové, ktoré sú obe deťmi Baronetu. Narozdiel od prvej spomínanej, som si Royalových zamilovala vo všetkých častiach. Preto, keď vyšiel štvrtý diel, hneď som sa do neho pustila. Potešilo ma, že jeho súčasťou je aj novela o najstaršom Royalovi Gideonovi. Kniha Padlý dědic o labilnom a mojom najobľúbenejšom Royalovi Eastonovi, sa skončila brutálne, takže čakanie na pokračovanie je utrpenie. Našťastie sa moje utrpenie pomaly ale isto končí, pretože pokračovanie Prohnilé království je už na ceste ku mne. Jupííí
Aby som si čakanie skrátila, čas som vyplnila aspoň inou knihou od autoriek Erin Watt, ktoré Royalovcov stvorili. Něco skutečného bolo fajn čítanie, ale že by ma to nejak okúzlilo sa nedá povedať. Príjemná oddychovka, ale nič extra.

V dielni Baronetu sa ešte chvíľu zdržíme. Dostali sa mi do rúk dve knihy zo série WAGs - Hodnej kluk a Zůstaň od Sarina Bowen a Elle Kennedy. Vyššie spomínané série boli určené pre mladých dospelých, ale táto je vekovo mne bližšie, pretože už je pre veľkáčov, ktorých vek sa začína 2kou a vyššie 😉 . Séria je z hokejového prostredia, ktoré mne až tak veľa nehovorí, ale to nie je podstatné. Podstatné je, že sa mi páčili. Vtipné a návykové čítanie, ktoré dostane nejedno ženské srdiečko. Ak budú aj iné diely, rozhodne si ich prečítam.

V podobnom duchu, kníh určených pre dospelé dievčenské publikum, som prečítala ešte niekoľko titulov.
Od autorky Vi Keelandovej som prečítala 2 - Šéf a Alfa samec. Obe knihy ma bavili, boli vtipné, ale viac ma oslovila Alfa samec. Jej príbeh ma bavil trochu viac.
Ďalšie dve podobné knihy som absolvovala od autorky Penelope Ward. Řekni něco legračního a Milovaný nevlastný brat. Opäť som sa pri knihách dobre pobavila, ale boli o niečo slabšie ako tie predošlé dve. Tieto boli na mňa moc presladené a naivné. Až príliš dokonalé. Hlavne pri knihe Milovaný nevlastný brat. Tam to bolo šialené. Cukrovkárom neodporúčam.

Poslednú knihu z kategórie pre dospelých som si vybrala podľa anotácie, ktorá ma okamžite zaujala a knihu Absint od Winter Renshaw som musela mať. Priznám sa, že som mala veľké očakávania, ale tie sa mi žiaľ nesplnili. Kniha o mladom riaditeľovi, ktorý si začne so svojou študentkou, sľubovala strhujúci príbeh. Miesto absintu som dostala čaj s rumom.
Všetky tieto knihy pre dospelých, či už lepšie, ale aj tie horšie, majú jednu vec spoločnú. Veľmi dobre a rýchlo sa čítajú. Každú som stihla prečítať za jedno popoludnie. Je to ako droga. Keď raz začnete, ťažko sa prestáva.

Vrátim sa ešte ku knihám pre mladých dospelých. Prečítala som si populárnu trilógiu The DIMILY - Estelle Maskame. Víš, že tě miluju, Víš, že tě potřebuju a Víš, že mi chybíš?. S touto sériu to bolo ako na kolotoči. Chvíľu bol príbeh super a chvíľu som mala chuť hodiť knihu von oknom. Celkový dojem zo série mi ostal dobrý. Podľa mňa bol príbeh zbytočne rozťahaný a drámu robili z maličkostí. Najviac ma rozčuľovalo, keď príliš riešili ich "zakázaný súrodenecký" vzťah. Neboli súrodenci, nevyrastali spolu, nemali spoločných rodičov, žiadne pokrvné príbuzenstvo. Jediné spoločné bolo, že jej otec a jeho matka sa zosobášili. Inak boli dvaja cudzí ľudia. Tento "problém" je alfa omega trilógie, škoda len, že to tak nafúkli.

Už mi ostávajú len dve knihy. Obe knihy sú pre mládež a obe patria medzi fantasy. Začnem knihou Renegáti od Marissy Meyer. Túto autorku zbožňujem. Všetci ju isto dobre poznáte, pre jej sériu Mesačné kroniky. Vždy si rada prečítam každý jej nový výtvor a nemohla som vynechať ani Renegátov. Marissa nesklamala, ale na Mesačné kroniky sa to nechytá. Originálny príbeh a dokonale vymyslený svet, ako to vie len Marissa. Ak máte radi superhrdinov, toto je pre vás. Ak máte doma tínedžera posadnutého Marvelovkami, práve som vám vymyslela dobrý darček pod stromček.

Posledná kniha, ktorú som prečítala v období prázdnin, je Ohnivá krev od Elly Blake. Túto knihu som dostala ako recenzný výtlačok a včera som k nej už stihla vydať článok. Nebudem sem veľa vypisovať, ak chcete vedieť viac o tom, či sa mi páčila, môžete pozrieť SEM.

Ak by ste sa chceli o niektorej zo spomínaných kníh dozvedieť viac, dajte vedieť a ja sa pokúsim napísať samostatnú recenziu.

2 komentáre:

  1. Moje meno je Lilian N.Je to veľmi radostný deň môjho života, pretože mi pomohla Dr.saguru tým, že mi pomohla získať späť môjho bývalého manžela pomocou kúzla a mágie. Bol som ženatý 6 rokov a bolo to také hrozné, pretože môj manžel ma naozaj podvádzal a hľadal rozvod, ale keď som na internete narazil na e-mailovú adresu Dr.saguru na internete, ako pomohol toľkým ľuďom získať ich späť späť a pomôcť opraviť vzťah. a prinútiť ľudí, aby boli šťastní vo svojom vzťahu. Vysvetlil som mu svoju situáciu a potom som hľadal jeho pomoc, ale k môjmu najväčšiemu prekvapeniu mi povedal, že mi pomôže s mojím prípadom a teraz oslavujem, pretože môj manžel sa zmenil úplne navždy. Vždy chce byť pri mne a bez môjho prítomnosti nemôže robiť nič iné. Naozaj si užívam svoje manželstvo, aká veľká oslava. Budem naďalej svedčiť na internete, pretože Dr.saguru je naozajstný kúzelník. POTREBUJETE POTREBOVAŤ POTREBOVAŤ KONTAKTOVÝ LEKÁR SAGURU VIA EMAIL: drsagurusolutions@gmail.com alebo WhatsApp +2349037545183 Je to jediná odpoveď na váš problém a spôsobí, že sa budete cítiť šťastní vo svojom vzťahu.
    1 LOVE SPELL
    2 VYHRAŤ SPÄŤ
    3 OVOCIE ŽENY
    4 PROPAGÁCIA SPELL
    5 OCHRANA KARIÉRY
    6 OBCHODNÉ OBCHODOVANIE
    7 KRAJINA DOBRÉHO PRÁCE
    8 Kúzla LOTÉRIE a KURTOVÝCH PRÍPADOV.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zlý kredit, dobre !! 100% akceptácia pre okamžité pôžičky, získanie ponuky do 24 hodín
    Získajte osobnú pôžičku od 8 000 GBP do 80 000 000 USD, 3,0%
    úroková miera Naše pôžičky sú dobre poistené a maximálna bezpečnosť je naša
    prioritou, ste finančne stlačení?
    Hľadáte prostriedky na splácanie pôžičiek a dlhov?
    Hľadáte financovanie na začatie podnikania?
    Potrebujete súkromné alebo firemné pôžičky na rôzne účely?
    Hľadáte pôžičky na veľké projekty?
    Hľadáte prostriedky na rôzne ďalšie procesy?
    Poznámka: Ponúkame nasledujúce pôžičky pre jednotlivcov
    * Komerčné pôžičky.
    * Osobné pôžičky.
    * Obchodné pôžičky.
    * Investičné pôžičky.
    * Rozvojové pôžičky.
    * Pôžičky na nákup.
    * Stavebné úvery.
    * Úvery pre spoločnosti a mnoho ďalších:
    a oveľa viac pri úrokovej sadzbe 3%;
    e-mail: ako sa prihlásiť?
    Pre viac informácií kontaktujte pls: Mrfrankpoterloanoffer@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...