apríla 03, 2014

Mesačná chvastačka - MAREC

Usporadúva JUDIT

Je začiatok nového mesiaca a to znamená, že je čas pochváliť sa tým predchádzajúcim. A že sa mám čím pochváliť, veď uvidíte. Marec som mala štedrý, čo ma veľmi teší, ale čo ma naozaj neteší je, že strašne v poslednej dobe zanedbávam čítanie. Každá nová kniha je pre mňa obrovská radosť a zároveň starosť, kedy to stihnem prečítať. 

Začnem prírastkami, ktoré som si zadovážila sama. Určite ste si všimli minulo-mesačné veľké zľavy a jednú takú, som využila v Albatros media. Keď som tam zbadala Ukolébavku od Sarah Dessenovej, tak som ju tam za takú výhodnú cenu rozhodne nemohla nechať. Ohnivé srdce od Richelle Mead, som proste musela mať ako správny fanúšik Upírskej akadémie a hlavne Adriana. :D Iba jeden rok bola povinnosť si kúpiť a mať doma. Ten cirkus okolo knihy mi inak ani nedovoľoval. Po prečítaní prvého dielu, by som možno s kúpou ešte chvíľu počkal. Určite to teraz nie je mojou prioritou.

Ďalšie nové krásky v mojej knižnici sú od Slovartu. Myslím, že k ním vôbec netreba komentár. Cassandra Clare je základ každej knižnice fanúšikov YA fantasy. Mesto padlých anjelov som už čítala v originále, ale raz si to určite prečítam aj v slovenčine. Experiment na mňa kričí vždy, keď sa naň pozriem a mám pocit, že už dlho nevydržím ten nátlak a pustím sa do neho skôr, ako skončím s momentálne rozčítanou knihou. Mimochodom, tá obálka je famózna. 

Nakoniec, tri dámy od Albatros media. Ešte som ich nečítala, ale každopádne sa čoskoro dozviete môj názor na ne, keďže sú to recenzné výtlačky. Etiketa & špionáž teraz čítam a zatiaľ to vypadá celkom dobre. Na Paniku sa už naozaj teším, lebo som zvedavá, či Lauren Oliver dokázala preskočiť latku, ktorú si nastavila. Od Pádu anjelov mám veľké očakávania, vzhľadom na dobré recenzie. 

No, a teraz mi povedzte, kedy to mám všetko stihnúť?! A to mám ešte resty z minulého mesiaca. Od dnes si dávam záväzok, že začínam s poctivým čítaním. Žiadne seriály a filmy, čo mi zaberajú čas. :D Držte palce ;)

16 komentárov:

  1. Ja som minulý mesiac mala asi 8 kníh na recenziu a tiež som musela obmedziť seriály, aby som to všetko stihla :D Neboj, zvládneš to aj ty.

    Super knihy.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dúfam, že máš pravdu. Už na tom pracujem a môžem povedať, že celkom úspešne. ;)

      Odstrániť
  2. Skvělé kousky! Ohnivé srdce si chci taky pořídit! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To ti schvaľujem :) To je taká nepovinná povinnosť.

      Odstrániť
  3. Skvělé kousky. :) Paniku a Etikuetu špionáž bych moc chtěla. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Všetky, absolútne všetky by som brala. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Len knihu od Mead som čítala. Veľmi sa mi páčila :) Všetky ostatné by som chcela :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja už sa neviem dočkať, kedy začnem môjho Adriana čítať :) Zbožňujem ho.

      Odstrániť
  6. Ja sa momentálne neviem rozhodnúť či mám kúpiť Experiment alebo Mesto padlých anjelov.. v poslednom časte to je tuším moja najväčšia dilema.. tak ak by si mi poradila bola by som vďačná :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja mám túto dilemu stále :D Rada by som ti poradila, ale Experiment som zatiaľ nečítala, takže ti neviem povedať, ktorá je lepšia. Mesto padlých anjelov už mám za sebou a páčilo sa mi to. Cassandra je klasika ktorá nesklame. Ak sa ti páčili predchádzajúce diely, týmto nič nepokazíš.

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...