februára 01, 2012

Sapphique - Catherine Fisherová

  1. Prečo som si vybral/a práve túto knihu?
Je to druhá kniha zo série. Keďže som čítala prvú (INKARCERON), bola som zvedavá jako to všetko dopadne, pretože týmto pokračovaním je celý príbeh ukončený.
  1. Definujte knihu  dvoma slovami  (prídavným alebo podstatným).
Niečo nové.
  1. Definujte knihu jedným slovom (slovesom alebo citoslovcom).
Napätie.
  1. S akou postavou by som sa ztotožnil/a, prípadne, kým by som chcel/a alebo naopak nechcela byť.
Čo sa týka tejto otázky, skôr by som odpovedala, ktorá postava sa mi páči a naopak...lebo pradupovediac, nechcela by som byť žiadnou. Ja osobne mám rada knižné postavy, ktoré zodpovedajú dnešnej ikone tzv. „bad-guys“. Sú to také sebavedomé, sviežo protivné postavičky s prvkami arogancie a sarkazmu. Preto, kto pozná túto knihu, vás neprekvapí, ak mojou obľúbenou postavou je Keiro. Naopak, tu bola Attia, ale nemôžem si pomôcť, aj keď to bola kladná postava, ktorá ostatným veľakrát zachránila život, keď som čítala pasáže, kde vystupovala, dostávala som z nej tik v oku..:-(
  1. Nájdite v knihe jedno pozitívum.
Príbeh je naozaj napínavý a čitateľ je preto zvedavý na jeho koniec. Stránky sa veľmi rýchlo obracajú a do poslednej kapitoly sa rozuzluje jedno tajomstvo za druhým.
  1. A naopak nájdite jedno negatívum.
Ak ste fanúšikom veľkých „love-story“, nečakajte nejakú romancu, nie je tu! Sú tu náznaky a skryté podtexty ale... Aspoň mňe by sa to páčilo viac, keby to autorka okorenila trochou romantiky.
  1. Hodnotenie
Kniha stojí naozaj za prečítanie. Je tajuplná a napínavá, charaktery postáv sú dobre vypracované a preto sa ľahko číta. Dávam 4 hviezdičky z piatich. Jedna hviezdička dole preto -  (viď 6. bod)


Anndy  

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...