februára 01, 2012

Hry o život - nový still + preložené interview s Lennym Kravitzom o jeho úlohe vo filme


Lenny Kravitz si vybral život tzv. „rock(u) a soul(u)“ už dávno, a až do nedávnej doby ho filmy nikdy nepokúšali.  „ Za posledných 22 rokov, zatiaľ čo som robil hudbu, som dostal mnoho filmových ponúk. Ale tie ponuky neboli pre mňa veľmi zaujímavé. Nechcel som robiť filmy len preto, že som mohol. To by pre mňa nemalo žiadny zmysel.

To sa zmenilo s jeho prvým celovečerným filmom z roku 2009, rolou v dráme PRECIOUS, a teraz hrá jednu z kľúčových postáv vo filme Hry o život, ktorého predlohou je nesmierne úspešná rovnomenná trilógia, odohrávaná v post-apokalyptickej Severnej Amerike, kde je dospievajúca mládež vybraná do arény na boj o život vo výročných televíznych hrách.  Lenny hrá postavu menom Cinna, štylistu a dôverníka Katniss Everdeenovej, hlavnej postavy v knihe a filme.  
„Vždy som uvažoval, že by sa to mohlo vrátiť do môjho života,“ hovorí Kravitz o herectve. „Venoval som sa herectvu, keď som bol dieťa. Ale uvedomil som si, že hudba je môj život, tak som sa herectva vzdal. S klapkami na očiach som sa sústredil len na muziku. Ale teraz som sa k tomu vrátil a naozaj si to užívam.“  

Kravitz vzal úlohu Cinny po stretnutí s režisérom Garym Rossom a po prečítaní prvej knihy tejto najpredávanejšej trilógie od autorky Suzanne Collins. „Myslím, že je to naozaj dobre napísaný príbeh a ja som fanúšikom takýchto story. Charaktery postáv sú skutočne zaujímavé. Mám rád Garyho predchádzajúce práce a tak som povedal: Áno, poďme do toho.“
Jeho postava vo filme vytvára veľmi kreatívne a výrazné odevy pre mladých bojovníkov, ktorý idú do arény. Čo sa veľmi nespája so štýlom rockera. „Je veľmi efektívny a pokojný,“ povedal Kravitz o Cinnovi. „Je si sebou istý, presne vie, čo robí. Má veľké srdce. Proste sa mi páčil smer, ktorým sa vyvíjal  –  veľmi hladko.“ 

Ako hudobník je Kravitz zvyknutý mať nad svojou prácou úplnú kontrolu – písanie, hranie a produkovanie, a táto kontrola sa na ňom, ako na umelcovi odráža. „Hudba, tá je o mne, mala by byť,“ povedal. „ Ale v tomto prípade to nemá so mnou nič spoločné. Závisí to predovšetkým od vízie režiséra , o charaktere postáv, a naozaj sa mi to páči.“ 

Hudba ostáva aj naďalej jeho hlavným zameraním, ale teraz uvažuje aj o hereckej kariére. „Len som čakal na tú správnu príležitosť,“ povedal.

Originál článku nájdete TU.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...