marca 07, 2012

Krásne sny :)


Ahojte ľudkovia :)
to čo vám teraz napíšem, bude možno trošku od veci, ale neodpustila by som si keby to nenapíšem.
Dnes sa mi sníval úplne super sen. Áno, dobre čítate, SEN! A NIE, neplánujem teraz spraviť z tohto blogu svoj denník. Jednoducho, ste jediní komu to môžem porozprávať bez toho, aby ste si mysleli že som cvok.
Teraz už ale k tomu spomínanému snu.
Sen sa odohrával v dnešnej dobe a priestoroch mne dobre známych a tie nie sú vôbec podstatné. Podstatné je, s kým som tam bola. Bol tam so mnou Štyri :) (momentálne čítam Divergenciu, to bude asi tým) Stále sme trénovali, veď ako inak že. Ale to by bolo všetko v poriadku, lenže potom prišlo niečo úplne nečakané. Prišiel za mnou a daroval mi celú sériu Mediátora od Meg Cabott. No pochopíte to? :D 
Chvíľu na to som sa zobudila a najprv mi to prišlo neskutočne smiešne a potom som ostala trochu sklamaná. Nie preto že by mi chýbal Štyri, ale prišlo mi ľúto, že keď som sa pozrela do svojej knižnice, ktorú mám hneď oproti posteli, tá séria Mediátor mi tam chýbala. :)

Tak, to by bolo asi všetko čo som zo seba potrebovala dostať. Doma som to nemohla nikomu povedať, už aj tak si myslia že nie som celkom v poriadku kvôli knihám a netreba ich dráždiť :D
Sny si väčšinou nepamätám, ale tento bol taký ozajstný, že keď som sa zobudila som sa zaprisahala, že nesmiem naň zabudnúť a musím sa oň podeliť.
Dúfam, že som vás s týmto divným článkom neodradila chodiť na náš blog a neunudila. V mojom úmysle bolo vás trošku rozveseliť, tak hádam sa mi to podarilo aspoň trošku a nemalo to opačný účinok.

Teraz ma tak napadá keď už tu tak opisujem svoj sen, zaujímalo by ma, či sa aj niekomu z vás sníval podobne šialený sen, alebo ešte bláznivejší? Ak hej a chcete sa oň podeliť, napíšte ho do komentov. Poteší ma zistenie, že nie som jediná taký cvok. :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...