marca 07, 2012

Čo hovorí Suzanne Collins na film Hry o život


Waaaa už sa to blíži!!!! Hry o život sa blížia!!!
Svedčí o tom aj jeden skvelí článok, ktorý dnes zverejnili na Bux4U. V článku je preložený text, kde nám sama autorka píše čo si o filme myslí a na čo sa môžeme tešiť. Ako ja jej závidím, že už mala možnost vidieť celý film!
Dúfam že nikoho nenahnevám, ak ten článok zverejním na našom blogu, ale proste ho tu musíme mať ;-)
Milí čitatelia,

Práve som mala príležitosť pozrieť si dokončený film Hry o život a bola som veľmi spokojná. Mám pocit, akoby boli kniha aj film samostatné a zároveň doplňujúce sa kúsky, ktoré sa navzájom obohacujú. Film nám predstavuje svet mimo Katnissinho zorného uhla, čím povoľuje divákom prístup na miesta, ako sú riadiaca miestnosť či ružová záhrada prezidenta Snowa, a týmto vytvára nový rozmer príbehu. 

Režisér Gary Ross vytvoril adaptáciu, ktorá je verná rozprávaniu aj téme, no takisto predstavil aj bohatú a majestátnu víziu Panemu, jeho brutalitu a výstrednosť. Bolo úžasné vidieť veci, ktoré boli v knihe iba načrtnuté, rozpracované a skvelo realizované pomocou umeleckého majstrovstva dizajnérov. 
A tí herci! Účinkujúci na čele s výnimočnou Jennifer Lawrence boli absolútne fantastickí. Bolo neuveriteľným potešením sledovať, ako sa vcítili do svojich postáv a priviedli ich tak k životu. 

Chcela by som sa týmto z celého srdca poďakovať všetkým, ktorí obetovali svoj čas a talent pre film, hlavne Nine Jacobson a Jonovi Kilikovi a vynikajúcim tímom z Color Force, Larger Than Life a Lionsgate. 

Dúfam, že sa vám film bude páčiť!

Suzanne Collins

Tiež už sa tak neviete dočkať ako ja?

Preklad článku je z Bux4U a môžete si ho pozrieť TU .

4 komentáre:

  1. No teraz som ešte viac zvedavá na ten film ako doteraz. Ak to je vobec možné :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ani nehovor, ja som sa už dlho na nič tak netešila ako na toto. A keď budú častejšie zverejňovať podobné články, bude to ešte horšie :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. JÁ-SE-TAK-TĚŠÍM!!!

    ps: mám asi blbý dotaz, ale přece jen.. Můžu se zeptat, jak jsi do blogu dala: You might also like: ( pod každým článkem) ??

    Předem moc děkuji za odpověď :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj. Nie je to blbý dotaz. My sme tiež malý veľa otázok ohľadne blogu, ktoré sa mi už teraz zdajú smiešne. Takže najprv som si to stiahla tu http://www.linkwithin.com/learn?ref=widget a potom som si to v návrhu dala do gadgetov pod blogové príspevky. :)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...