marca 18, 2012

Z fimového sveta...

"Dreams come true" ...pomaličky ale isto, v zmysle KNIHA -tadááá- FILM. Na všetky tieto pozitívne informácie sa dá veľmi ľahko a príjemne zvyknúť. Valia sa na nás z každej strany a my ich prijímame s otvorenou náručou.
Vezmeme to pekne po poriadku, a preto začneme s tou viac (aspoň pre nás) očakávanou bombáciou...:-)
___________________________________________________________________________

Na jednej americkej webovej stránke, ktorú sme si veľmi obľúbili, sme našli všelijaké infošky, čo sa týka pripravovaného filmu "City of Bones", tak sme ich pozliepali dohromady a vualá...:
Po týždňoch špekulácií o tom, kto nahradil režiséra Scotta Stewarta ako riaditeľa filmovej adaptácie The Mortal Instruments: City of Bones, sme sa dočkali mena. Je ním režisér Harald Zwart, ktorý je pôvodom z Holandska, a čo sa týka réžie, na konte má filmy ako The Karate Kid(2010), The Pink Panther 2(2009) a Agent Cody Banks(2003). Čo sa týka žánru fantasy, bude sa v tejto oblasti pohybovať po prvýkrát, ale podľa Cassandri sa nemusíme ničoho báť.

Lily Collins a Jamie Campbell Bower, sú stále na palube, čo sa týka role Clary a Jacea.
“Lily Collins je perfektná Clary,“ povedal vo svojom vyhlásení producent Robert Kulzer. “Harald Zwart skutočne chápe Mortal Instruments, z vizuálneho hľadiska. Toto bolo pre nás dôležité. Samozrejme, mať Cassandrinu podporu a spolupracovať s ňou na tomto projekte je pre nás tiež veľmi hodnotné a prospešné.“  

Cassie sa takisto vyjadrila pre Hollywood Crush o novom režisérovi.
“Harald je úžasný,“ napísala do e-mailu. “Letela som do Los Angeles, aby som sa s ním stretla, a takisto aj s Robertom Kulzerom a Jessicou Postigo(scénaristka). Harald má viac energie, než ktokoľvek, koho som kedy stretla. Nemohol sa k nám pripojiť až do 10-tej hodiny večer kvôli “Vikings“(myslím, že to bolo natáčanie nejakej reklamy), ale keď sa potom ukázal, každá jeho otázka sa týkala príbehu, jeho sveta  a postáv. Strávili sme hodinu rozprávaním o portáloch a ďalšiu hodinu na tému Valentín (on je mimochodom jeho veľkým fanúšikom, možno by som sa mala začať báť).“

Cassandra mala samozrejme (pred stretnutím) trochu obavy, týmto nečakaným výberom režiséra.
“Bola to pre mňa zaujímavá nečakaná voľba režiséra, a spočiatku som sa bála, pretože som si kládla otázku: - Pochopí fantáziu? -, ale po rozhovore s ním sa moje obavy rozplynuli. Ovláda mágiu a jednotlivé charaktery. Pri našom stretnutí boli dokonca chvíle, keď hovoril o Magnusovi a on povedal: - ...a potom Magnus stretol tú ženu...- a Robert, Jessica a ja sme naraz povedali: - Chlapca – A on povedal: - Čo? - A my na to: - Chlapca. Magnus je gay. - A on sa na nás díval ako na bláznov a povedal: - Ja viem. Len som chcel povedať, že stretol ženu, ktorá si ho najala, aby jej pomohol s jej dcérou! Samozrejme, Magnus je gay. - A potom mával rukami a kričal – Magnus je báječný! - A ja som si pomyslela, - páčiš sa mi - .“

Je tu ešte otázka obsadenia ďalších postáv do filmu, o ktorej sa Cassie tiež zmienila.
“Hovorili sme o hercoch pre Jocelyn a Valentína a ďalších dospelých,“ prezradila. “Nemôžem povedať, o koho sa jednalo, som si istá, že by ma zastrelili. Ale padnuté návrhy sa mi páčia. A tiež sme hovorili o Simonovi. Všetci milujeme Lily Collins, a ona má to, čo sa nazýva – zmysluplné konzultácie -, pokiaľ ide o kasting. Použila to  pri obsadení Jamieho Campbella Bowera na rolu Jacea, pri ktorom sa s ňou všetci zhodli, pretože na konkurze bol úžasný. Je tu jeden herec, ktorí sa jej naozaj pozdáva, čo sa týka postavy Simona, a ktorého moji fanúšikovia milujú, ale nemôžem prezradiť, o koho sa jedná. Aj keď si myslím, že jeho pracovný harmonogram je dosť vyťažený! Existujú aj ďalší herci, o ktorých sme diskutovali a jednalo sa o naozaj rozkošných chlapcov, ale v konečnom dôsledku ide o to, kto je k dispozícii, ako a kedy sa otestuje s Lily, najmä s blížiacim sa termínom natáčania.“

Cassandra je vďačná, že môže byť súčasťou natáčania.
“Bolo to veľké stretnutie, pre mňa. Očakávala som, že budem mimo tohto procesu, a naozaj je úžasné byť toho súčasťou,“ prezradila nadšene. “Povedala som to pri našej spoločnej večeri a producent sa ku mne otočil a povedal: - Vzdal som sa svojej vstupenky na premiéru The Hunger Games len aby som mohol teraz byť tu, to je dôkaz, aké dôležité to je -  A ja som si pomyslela: - Kriste pane...tak to je niečo! -“ 

Takže, film sa začne natáčať 15. augusta, čo je informácia, ktorú už iste majú všetci pod palcom, a miesto natáčania bude Toronto. Cassie  uviedla, že niektoré scény sa budú robiť aj priamo v New Yorku, aby sa zachovala autentickosť príbehu, pretože sa dej v tomto meste odohráva.  Ostáva nám už len dátum vydania, čo je posledným kúskom do tejto obrovskej skladačky.
___________________________________________________________________________

Okrem filmu City of Bones, sa môžeme tiež tešiť na ďalšiu filmovú adaptáciu v podobe "Beautiful Creatures", ku ktorej sme nedávno písali článok - alebo skôr také malé zhrnutie, už teraz známych vecí. 
Kasting je v plnom prúde a podľa nedávnych informácií sa do tímu pridal aj známy herec Jeremy Irons, ktorý vo filme stvárni úlohu Leninho záhadného strýka a miestneho samotára, Macona Ravenwooda. My osobne máme tohto herca veľmi rady (ak sa môžeme pochváliť - mali sme tú česť vidieť ho osobne na filmovom festivale v našom pidi-mestečku, v Trenčianskych Tepliciach), tak sme boli naozaj milo prekvapené. 

Pre zopakovanie, tu je aktuálny "cast-list": Viola Davis (Amma), Emma Thompson (pani Lincolnová / Sarafine), Emmy Rossum (Ridley), Thomas Mann (Link) a relatívni nováčikovia Jack O'Connell (Ethan) a Alice Englert (Lena). 

Erwin Stoff ("Water for Elephants", "I Am Legend") bude produkovať film spoločne s Kosoveom a Johnsonom ("Blind Side", "Book of Eli") a Molly Smithovou ("Something Borrowed", "PS I Love you. "). Film bude režírovať Richard LaGravenese ("PS I Love you").
Natáčanie začne budúci mesiac v okolí New Orleansu a premiéra je naplánovaná v USA na 1.február 2013. Spoločnosť Alcon, ktorá film produkuje, má filmové práva na všetky tri knihy zo série, takže je viac než pravdepodobné, že sa okrem "Creatures", dočkáme aj dvoch pokračovaní s názvom "Beautiful Darkness" a "Beautiful Chaos".
Zdroj: www.beautifulcreaturesauthors.com
___________________________________________________________________________
 
Na záver ešte jedna čerešnička na torte... Určite mnohí z vás čítali knihu "Skôr než zomriem" (z anglického originálu "Before I die"), od spisovateľky Jenny Downhamovej. Krásny a zároveň smutný príbeh o dievčati s leukémiou. 

Na pripomenutie knižná anotácia:  
Smrteľne chorej Tesse Scottovej zostáva iba niekoľko mesiacov života a ona sa rozhodne prežiť ich absolútne naplno. Nechce byť ukrátená o nič, čo život ponúka jej zdravým rovesníkom. Číslo jeden na jej zozname je sex. A začať chce dnes večer.
Splniť si túžbu nebýva ľahké a zakaždým je tu riziko, že namiesto radosti zažijeme rozčarovanie. A niekedy si nás šťastie vystriehne vo chvíli, keď ho najmenej čakáme.
Tento nevšedný román o neskrotnej túžbe žiť a milovať tvárou v tvár vlastnej smrti je vášnivou oslavou života.

Podľa tohto románu sa vo Veľkej Británii natočil film s názvom "Now is Good", v hlavnej úlohe s Dakotou Fanning. Po jej boku, v úlohe Adama, si zahrá herec Jeremy Irvine. Priemiéra v UK je naplánovaná na 25.máj 2012. Už je k dispozícii aj filmový trailer, a podľa neho to vyzerá veľmi dobre. Dakota ako vždy úžasná a Jeremy je tam "na spapanie"...:-) Takže prajeme dobrú chuť...


Ako sa to bude postupne vyvíjať...budeme novinky aktualizovať. Dúfam, že ste si zgustli rovnako ako my...

-Vaše Madžgy-

1 komentár:

  1. Skôr než zomriem vyzerá perfektne. Presne ako by som si to podľa knihy predstavovala :)

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...