marca 19, 2012

Nenásytná - Meg Cabot

1. Prečo som si vybrala práve túto knihu?


Na túto otázku je veľmi jednoduchá odpoveď. Vybrala som si ju kvôli autorke. Od Meg Cabot som čítala už niekoľko kníh a nikdy som nebola sklamaná. Jednoznačne patrí medzi moje obľúbené.

2. Definuj knihu dvoma slovami.


Upíri inak

3. Definuj knihu jedným slovom.


Súboj


4. S akou postavou by som sa stotožnila, prípadne kým by som chcela byť alebo naopak nechcela byť.


Nedá sa povedať, že by som sa stotožnila s nejakou postavou a tak isto, by som určite ani jednou postavou byť nechcela. Môžem však povedať, že som si dve postavy celkom obľúbila. Prvou je hlavná hrdinka Meena. Ničím mi nevadila a miestami som sa celkom na jej postave pobavila. Tiež mi prirástol k srdcu lovec upírov, Alaric. Bol síce namyslený a arogantný, ale s dobrým srdcom. Získal si ma hneď od začiatku a  tentokrát, som pre zmenu na strane lovcov upírov, ako samotných upírov :). Myslím, že Alaric ešte zamieša karty.

5. Jedno pozitívum.


Páčilo sa mi ako sa autorka pohrala s upírčinou. Čítala som už mnoho upírských kníh, na mnoho spôsobov a myslela som, že už tu všetko bolo. Meg Cabot je pani spisovateľka a dokázala to aj tentokrát, keď z klasického prevedenia upírov, dokázala spraviť niečo viac.

6. Jedno negatívum.


Za negatívum by som považovala asi vzťah hlavných hrdinov. Na začiatku bolo všetko skvelé. Tajomný knieža temnôt a obyčajné dievča, ktoré len tak mimochodom, ma schopnosť vidieť kedy, kto a ako zomrie. Znie to zaujímavo, až pokým sa s temného a obávaného kniežaťa temnôt, nestal bezhlavo zaľúbený a majetnícky "hlupák". Stratil na svojej zaujímavosti a tajomnosti a miestami som z neho bola až nervózna. Som teda zvedavá, aký bude v druhom pokračovaní.

Moje hodnotenie: Aj keď sa mi kniha v konečnom dôsledku páčila, hodnotím ju 3*. Ako som už spomínala, vzťah hlavných hrdinov mi nesadol a nepáčil sa mi. A to je pre mňa na knihe, kde ide o milostný vzťah, dosť dôležité. To je asi všetko čo by som k tomu povedala a určite nechcem nikoho odhovoriť od tejto knihy. Za prečítanie isto stojí.

Munkiki :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...