januára 02, 2013

Súťaž Mesto kostí pozná víťazov!

Trochu oneskorene, ale predsa, vám chcem prezradiť mená výhercov nášho súťažného kvízu. Som veľmi rada, že prvým článkom v roku 2013, budeme robiť radosť hneď trom ľuďom. Nechcem to príliš rozpitvávať a prejdem rovno k veci.

Výhercovia:

  1. Lenka G.
  2. E_V_E
  3. Gabriellita


Všetkým výhercom srdečne gratulujeme. Kvíz bol naozaj ťažší ako ostatné, preto klobúk dole pred každým, kto odpovedal správne. Môžem povedať, že na prekvapenie vás bolo naozaj veľa. Víťazi môžu byť však len traja.
A čo to vlastne vyhrali? To vám nepoviem, lebo to naozaj netuším :D Verím však, že mi to čoskoro výhercovia prezradia. Pripomínam len, že každý víťaz si môže vybrať jednu knihu v max. hodnote 12 € a v prípade Lenky do 400 Kč

Ešte raz gratulujeme a každého výhercu budeme kontaktovať aj mailom, ktorý uviedol vo formulári. Ak nám neodpovie do 72 hodín budeme musieť vybrať niekoho iného.

To je z našej strany asi všetko a na záver už len, všetkým želáme úspešný a pokojný nový rok 2013 .

3 komentáre:

  1. 8D o môj bože!!! Ďakujem!!!
    a to som sa ani nechcela zapojiť, lebo som nestíhala prečítať Mesto kostí v termíne súťaže, preto som poslala odpovede tak neskoro, nakoniec som to prečítať stihla 8D
    Strašne pekne ďakujem, som extrémne šťastná teraz! 8_)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Rady robíme naším čitateľom radosť. :D A nabudúce neváhaj sa zapojiť, nikdy nevieš ako to dopadne ;) Dúfam, že si knihu užiješ.

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...