decembra 22, 2014

Vďaka za krásne 3 roky!!!


Dnes tento blog oslavuje krásne 3 roky. A za to sa chcem poďakovať každému jednému, ktorý sem aspoň raz počas jeho existencie zavítal. Blog bez svojich čitateľov by nemal žiaden význam. Pre blogera nie je nič krajšie ako reakcie od čitateľov pod svojimi článkami. Pozitívne komentáre sú krásne, ale svoje čaro má aj kritika. Najviac ma však potešilo, že i keď som tento rok nebola veľmi aktívna, vy ste ostali blogu stále verní. Keď som videla návštevnosť, aj keď som na blog nepridala nič, vyhecovalo ma to, aby som si urobila čas a zas niečo napísala. Preto je na mieste, že tieto narodeniny patria Vám, lebo keby je na mne, blog už pravdepodobne nefunguje.
Ako by to bolo, keby oslávenec nedostal narodeninový darček, však? Preto sa môžete tešiť na súťaž, ktorá bude čoskoro.

ĎAKUJEM VÁM!!! 

7 komentárov:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...