januára 09, 2015

Ocenenie blogerov 2014 je tu!

Nenechajte sa pomýliť. Na ikonkách ešte nie je zmenený dátum, ale už sa na tom pracuje ;) Ikonky zhotovila Luc.

Už tradične v tomto období je tu Ocenenie blogerov 2014! Píšem tradične, lebo už je to 3. ročník a tretí krát mám možnosť na tom  pracovať. Som strašne hrdá, že sa to tak ujalo a mám dojem, že každým rokom to je na lepšej úrovni.
Tento rok sa na to dala spolu so mnou Maťa so Sveta kníh a mám podozrenie, že čaruje :D Podarilo sa jej získať zaujímavých sponzorov, ktorí v minulých rokoch odmietli prispieť. Ale ani ja som nezaháľala a tiež som získala skvelých darcov. Máte sa na čo tešiť.

Kategórie aj hlasovanie je rovnaké ako vždy. Nominovať blogy môžete do 7. kategórií, z nich potom vyberieme tie, ktoré mali najviac hlasov a postupujú do ďalšieho kola. V jednej kategórií môžete nominovať až 5 blogov, tak si to poriadne premyslite a dajte šancu všetkým. Blogov je každým rokom viac, takže máte z čoho vyberať.

Svoje hlasy môžete písať do formulára nižšie a POZOR poriadne si PREČÍTAJTE PRAVIDLÁktoré sú v ňom!!!


Samozrejme, ani teraz nezabúdame na hlasujúcich a opäť máme pre nich pripravené rôzne súťaže v rámci Ocenení blogerov 2014. Prvou začneme hneď. Každý, kto sa zapojí a pošle svoje hlasy, má automaticky šancu získať cenu. Výhercov budeme vyhlasovať až na konci spolu s blogermi.

2 komentáre:

  1. hmm dve veci:

    1) ak sa rozhodnem použiť nie svoje obrázky a upraviť ich, tak sa spýtam autora či s tým súhlasí
    2) ak už sa ho nespýtam tam aspoň uvediem v texte ich autora s odrazom na blog

    k bodu 1) som rada, že tento projekt ešte stále žije, takže ikonky použiť môžete a upraviť ich môžete, ale predtým ako upravené publikujete, chcem ich vidieť. A k bodu 2) asi viete čo treba spraviť ;)



    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hmm, v prvom rade sa ti chcem ospravedlniť, ak sme ťa nejako urazili. V druhom rade, tie ikonky čo sú na blogu, nie sú ešte upravené, ale v minuloročnej verzií. Čo sa týka ich použitia v tejto súťaži, asi nastala nejaká chyba v komunikácií z mojej strany. Z nejakého dôvodu som bola v tom, že tie ikonky máme od teba schválené. Ak si dobre pamätám, minulý rok som ti písala mail, keď sme na nich menili dátum, či s tým súhlasíš a či ich môžeme používať a ty si súhlasila. Nedošlo mi, že si budem musieť pýtať povolenie každý rok. Prepáč, moja chyba. Vždy ťa v článku píšem ako autorku ikoniek a aj teraz som to mala v pláne, ale až na konci, keď budem písať kompletný článok s víťazmi aj sponzormi. Teraz som to chcela len spustiť.
      Samozrejme, nie je problém to doplniť aj do tohto článku, ak na tom tak trváš.
      A aby som na niečo nezabudla, Domčo nám na nich zmenil dátum, tak ti ich pošlem na mail, aby si ich mohla skontrolovať. ;)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...