mája 05, 2017

Mesačná chvastačka - apríl 2017


Mesačnú chvastačku som už dlho nerobila. Nie, že by mi nepribúdali knihy, len som nemala potrebu každú jednu ukazovať. Teraz však urobím výnimku. Počas apríla mi pribudlo celkom dosť kníh a na veľa z nich som sa nesmierne tešila.

Začnem knihami ku ktorým som prišla úplnou náhodou. Keď ma raz oslovili z e-shopu Knihy pre každého, či by som od nich nechcela zrecenzovať knihu, samozrejme som ponuku prijala. Veď, prečo aj nie. Ten obchod dobre poznám. Vždy keď idem okolo Trenčianskeho Prioru, musím sa tam zastaviť. Kvôli krásnym "ľudovým" cenám sa stane len málokedy, že odídem bez novej knihy.
Mohla som si niečo vybrať a tak som sa rozhodla, že skúsim knihy z iného súdku ako zvyčajne čítam. Rozhodla som sa pre anglickú klasiku od Jane Austen - Anna Elliotová a niečo z domácej tvorby od Mirky Varáčkovej - Nepobozkaná. Prvú spomínanú knihu už mám úspešne za sebou. Ak by vás náhodou zaujímalo ako sa mi páčila, mrknite SEM.

Druha várka nových kníh mi pribudla od Albatros media, taktiež na účel recenzie. Sú tam dve moje lásky a matka oboch je famózna Sarah J. Maas. Jej knihy proste milujem a viem, že v prípade oboch týchto krások sa to nijako nezmení. Dvůr mlhy a hněvu práve čítam (môžete si všimnúť aj záložku v knihe) a náramne si to užívam, Nič iné som ani nečakala. Hneď ako to dočítam sa pustím do Krvavého ostří. To bude určite šmakotinka.
Od Sirény neviem čo čakať. Séria Selekcia od Kiery Cassovej sa mi páčila, tak som zvedavá, či Siréna rovnako prekvapí.

Týchto šesť krások som si kupovala ja. Knihy od Marissy Meyerovej boli jasná voľba. Séria Mesačné kroniky je perfektná a všetko čo s ňou súvisí nesmie v mojej knižnici chýbať. Čoskoro sa na ne vrhnem. Knihu od Patricie Briggs som si kúpila hlavne kvôli veľkej zľave, a tak rýchlo ju isto čítať nebudem. I keď sériu Mercy Thompson zbožňujem, séria Alfa a Omega už mi tak nesadla. Ale určite jej dám ešte šancu.
Nejchaldnější dívka vě Městě chladu, Vyvolenie a Bestie je zvíře ma upútali hneď v anotácií a aj ohlasy sú väčšinou pozitívne, preto som sa rozhodla, že si ich zakúpim a postupne prečítam.

Čo hovoríte na knihy? Čítali ste niektoré z nich? Na ktorú sa mám tešiť najviac?

4 komentáre:

  1. Moc pěkné nové kousky, nevěděla bych co číst dříve :) Ale nejlákavější je asi Dvůr mlhy a hněvu a Vyvolenie :) Krásné čtení :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dvůr mlhy a hněvu spolu s Krvavé ostří je môj top. Všetky knihy od Maasovej. Teraz čítam Bestie je zvíře a potom sa pustím na Vyvolenie.

      Odstrániť
  2. Veľmi pekné knihy, jedna lepšie ako druhá, ale Mesačné kroniky asi prekonali všetko :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na Mesačné kroniky sa teším. Tie si nechám ako chuťovečku na koniec keď prečítam ostatné. Lebo viem, že to je zaručená kvalita.

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...