januára 12, 2016

NO NEKÚP TO! ;)

Dnes som sa kompletne odviazala na portály megaknihy.sk. Ľudia, tie ceny ma totálne dostali a nedokázala som odolať.
Najviac ma dostali:
Tieto dve slečny mi stále chýbali do série. Nepatrí to medzi moje obľúbené série a vzhľadom na to, že boli vždy celkom drahé, nikdy som sa k ich kúpe nedostala. Prečítať som ich ale vždy chcela. Keď som zbadala tú cenu, neváhala som. Každá z nich stála 1,99€! No chápete?

Sukuba od Richelle Mead je podobný prípad ako pri predošlej sérií. Už dlho čakám kým ich nájdem za výhodnú cenu a dnes nastal ten deň. Každá z nich len za 2,99€!

Môjmu radaru neušli ani tieto krásky. Je to klasika a ako milovníčka kníh som ich v knižnici postrádala. Už dlho sa chystám doplniť zbierku o kúsky svetovej klasiky a dnes som takto pekne začala.
Obe Austenové iba za 3,99€! Proste nádhera.






Samozrejme toto je len pár tipov, ktoré by mohli potešiť aj vás, inak tam nájdete aj mnoho iných titulov za výhodnú cenu. Choďte sa pozrieť a určite si prídete na svoje.

4 komentáre:

  1. Ahoj, je tam nejaká konkrétna kategória-akcie alebo knihy v akcii? :D a tá Jane Austin vypadá skvelo ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, ja som nič také nenašla. Ak tam taká kategória je, tak o nej neviem. Toto všetko som našla len náhodne keď som preklikávala.

      Odstrániť
  2. Super úlovky! Sérii Údolí stínů jsem přečetla celou, bylo to fajn, ale nic extra. :D Na Sukubu se chystám, protože Richelle Mead je úžasná! A Pýcha a předsudek je nádherný příběh. Ráda bych si přečetla i další díla od Jane Austen. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Z Údolí stínu a Sukuby mám prečítané len po dva diely a teraz keď si ich skompletizujem, sa do nich pustím. Kúskom od Austenovej sa hrozne teším, lebo i keď tie príbehy poznám, nikdy som ich nečítala. Chcem to napraviť a venovať sa trochu aj klasike. Tieto moderné YA, NA ktoré väčšinou čítam, ma síce bavia, ale už ich tak nehltám ako kedysi, lebo mi pripadajú ako na jedno kopyto.

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...