januára 11, 2016

Výpredaj kníh!!!

Ahoj lumpíci. Už prišlo aj na mňa. Myslela som, že k tomu nikdy nenájdem odvahu, ale pri dnešnom upratovaní knižnice som nemala na výber. Musím sa zbaviť pár kníh, inak nebudem mať za chvíľu v izbe miesto kam stúpiť. Dobre, to je trocha prehnané, ale viete čo tým myslím. Zbožňujem svoje knihy a vždy som hovorila, že si ich nechám všetky, ale je to zbytočné.
I keď mi to trhá srdce, pár z nich som vytriedila. Niekomu možno urobia radosť. Našlo by sa aj oveľa viac, ale musím postupne, už teraz je to pre mňa dosť bolestivý proces.
Sú to väčšinou knihy, ktoré ma veľmi nebavili, alebo úplne nové nečítané, v každom prípade sú všetky vo výbornom stave.

Poďme na to:
Ukradnuté sny - Bettina Belitz (raz čítané výborný stav) - 8€
Nádherná temnota - Kami Garcia, Margaret Stohlová (raz čítaná, výborný stav) - 6€
Nádherné tvory (nová) - 8€
Obe spolu za 12€
Když uvěříš - Jessica Inclán (čítaná, výborný stav) 4€
Záhrobie - Alexandra Adornetto (nová) 3€
Posledná divočina - Torday Piers (nová) 5€
Potomkovia - Dan Wells - (čítaná, výborný stav) 5€
Kacír a bosorka - Philippa Gregory (čítaná, výborný stav) 4€
Deti búrky (čítaná, výborný stav) 4€
Obe spolu 6€
Pijou mi krev aneb upírkou na vlastní nebezpečí - Kimberly Pauley (čítaná, výborný stav) 4€
Lord Zarmut - Darren Shan (nová) 6€
Upíři polibky - Ellen Schreiber (čítaná, výborný stav) 3€
Harry Potter 6 Polovičný princ - J.K.Rowlling (dobrý stav) 5€

Krásne zlo - Rebecca James (čítaná, výborný stav) 5€
Marcelo objavuje skutočný svet - Francisco X Stork (nová) 5€
Z blata do kaluže - Joel Thomas Hynes (čítaná, výborný stav) 4€
Keď sa zaľúbiš - Julie Garwoodová (čítaná, výborný stav) 3€
Kurtizánin skandál - Julia London (nová) 2,50€
Nikdy nehovor nikdy - Ali Cronin (čítaná, výborný stav) 3€
Baby z Brooklynu 2 Angie - Gemma Burgess (chýba kapitola 16, je to tlačová chyba, nie poškodenie knihy, stav dobrý) 3€
Mal to byť pekný život - Andrea Coddington (nová) 4€
Angel Time - Anne Rice (nová) 2€

Upírske denníky 1-6 - L. J. Smith
Všetky výborný stav
Samostatne 5€ za kus
Spolu 20€


Ceny sú orientačné na niektorých sa dá ešte dohodnúť. V cene je zarátané aj poštovné vrámci SR. Pre ČR + 1€ na väčšie knihy.
Pristúpim aj na výmenu, môžete ponúknuť.
V prípade záujmu napíšte koment pod článok, alebo mail na madzga@centrum.sk .

Kúpim za dobrú cenu:
Mechanická princezná - Cassandra Clare
Tahereh Mafi - Som rozohnená
Moira Young - Planoucí hvězda
Christina Lauren - Božský hráč

2 komentáre:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...