februára 15, 2016

Týždeň s CooBoo

Slovart a Fragment už máme za sebou. Teraz prichádza na rad skvelé CooBoo.

Pravidlá a podmienky ostávajú nezmenené.

  • Zapojiť sa môžete len raz v daný týždeň
  • Víťaz musí uhádnuť všetky otázky
  • Odpoveď je vždy názov knihy
  • Budú to knihy len z vydavateľstva CooBoo
  • Súťažiť môžete aj z Čiech
  • Odpovede píšte do formulára nižšie

Tento týždeň vám prezradím jednu pomôcku. Budete hádať 10 kníh a z toho 5 kníh bolo vydaných len v českom jazyku. Ostatné sú vydané aj v slovenčine, aj v češtine. Vybrala som ich preto, aby mali šancu aj súťažiaci z Čiech. V minulých kolách sa veľmi nezapájali, tak som im to chcela trocha uľahčiť.

Víťaz tohto týždňa získa knihu od vydavateľstva CooBoo, ktorú do súťaže venovala spoločnosť Albatros media.

Veľa šťastia priatelia 

2 komentáre:

  1. Na tento týždeň som sa neskutočne tešil, nakoľko je CooBoo moje najobľúbenejšie vydavateľstvo... tak dúfam, že poznám jeho knihy :D Inak by to bol asi trapas... :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Verím, že ich budeš poznať, i keď ako tak pozerám na odpovede, robia vám celkom problém. Rozhodla som sa pridať dve pomôcky v podobe obrázkov do formulára, tak ak máš pochybnosti o správnosti odpovedí, môžeš si ich opraviť.

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...