februára 23, 2016

Výsledky 3-týždňového maratónu

Tri týždne ubehli ako voda a máme tu koniec súťaže s vydavateľstvami Slovart, Fragment a CooBoo.

V prvom rade sa chcem všetkým mojim lumpíkom poďakovať za vysokú účasť. Čakala som, že sa budete zapájať, ale úprimne ste ma potešili, že vás bolo až toľko. Veľmi ma potešili aj odkazy, ktoré ste mi nechávali. Podľa toho čo ste písali, som sa rozhodla, že takéto súťaže budú určite častejšie. Vás baví hádať hádanky, mňa zas baví ich vymýšľať. Takáto kombinácia sa mi páči.

Prvý týždeň ste hádali knihy od vydavateľstva Slovart. Ten týždeň bol jednoznačne najúspešnejší. Zapojilo sa vás v tomto týždni až 76 a z toho bola väčšia polovica správnych odpovedí. Najväčšie problémy ste mali pri štvrtej otázke. Teraz vám ešte neprezradím správne odpovede, ale sľubujem, že sa ich čoskoro dozviete.

Víťazkou týždňa so Slovart sa stáva ....




Inulik S.


ktorá získava knihu Zakázaná láska - Tabitha Suzuma. Tú do súťaže venoval Slovart.

Druhý týždeň patril vydavateľstvu Fragment. Tu sa vás zapojilo 28. Pomer správnych a zlých odpovedí bol dosť vyrovnaný. Najviac ste sa mýlili pri 7. otázke. V tomto týždni môžem odmeniť hneď dvoch výhercov vďaka Fragmentu. Vydavateľstvo venovalo dve skvelé knihy, ktoré vám určite urobia radosť.


1. výherca je....


Lucka


tá získava knihu Serafína 2 - Rachel Hartman

2. výherca je ...


Milka K.


ktorá získava knihu Dcéra pojedačky hriechov - Melinda Salisburyová




Posledný týždeň ste hádali knihy od vydavateľstva CooBoo. Tento týždeň bol prekvapivý. Knihy od CooBoo sú momentálne veľmi populárne, a tak som čakala, že tento týždeň bude najúspešnejší a pre vás najľahší. Nielen, že sa vás zapojilo najmenej - iba 24 - taktiež bola väčšina odpovedí nesprávnych. Je možné, že som vymyslela ťažké otázky alebo ich zle štylizovala, za čo sa ospravedlňujem. A to som si myslela, že aké to bude ľahké. Nabudúce sa už polepším. Problémy ste mali s otázkou 4,5 a 10. K dvom z nich som vám dala dodatočne do formulára aj pomocné obrázky. Myslím, že to pomohlo, lebo potom začalo správnych odpovedí pribúdať.
Správnych odpovedí bolo len 7, takže víťaz v tomto týždni si cenu naozaj zaslúži.

Víťazom týždňa s CooBoo sa stáva....


Peter D.


získava knihu Umenie predstierať - Rachel Harrisová. Knihu do súťaže venovala spoločnosť Albatros media.

Všetkým odmeneným pošlem oznamujúci mail. Ak mi naň neodpovedia do 48 hodín od prijatia, vyberiem miesto nich niekoho iného, kto získa cenu.

Všetky správne odpovede sa dozviete čoskoro v samostatnom článku.

Ďakujem vydavateľstvám Slovart, Fragment a spoločnosti Albatros media za poskytnutie cien do súťaže.










4 komentáre:

  1. Gratulujem výhercom. :) Škoda, že som nevyhrala. :/ Takéto súťaže kľudne môžete dávať aj naďalej. Veľmi ma bavili najmä, čo bol ten 1. týždeň. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi ma teší, že sa súťaž páčila. Určite ich bude podobných viac, pretože ma baví vymýšľať otázky. Len ešte musím vymyslieť nejakú tému, nech to zas nie je o tom istom a môžeme súťažiť. ;)

      Odstrániť
  2. Gratulácia výhercom! :) Ja som sa na mnohé otázky vôbec nechytila, ale dobrý nápad. :))))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Nabudúce, keď budem robiť niečo podobné, budem sa snažiť urobiť otázky tak, aby ich zvládol každý. :)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...