februára 04, 2017

Kde sa oplatí utratiť euráče?

Už som dlho nepísala kde sú aké zľavy a kde sa oplatí lacno nakúpiť, tak to idem napraviť.


Vo všeobecnosti najradšej nakupujem na MegaKnihy.sk, kvôli ich nízkym cenám a lacnému poštovnému. Veľa krát sa tam dá natrafiť na mega zľavy. Dá sa tam toho nájsť skutočne veľa, len treba pátrať. Dala som sem pár tipov, ktoré som si tu našla v skvelej zľave.


Často nakupujem aj na abcknihy.sk. Momentálne na tam prebieha len jedna akcia, Mega výpredaj. Zľavy až 90%. Ja som si tam síce nič nevybrala, ale môžete si skúsiť pozrieť.
Na abcknihy.sk je výborné lacné poštovné. Ak si kúpite nad 10€ máte poštovné zdarma. Pod 10€ je to 2,50€ čo je tiež dobrá cena. 


Na bux.sk prebieha dobrá akcia, všetko za dvojku. Všetky knihy, ktoré sa tam nachádzajú, sú len za 2€. Na svoje si prídu fanúšikovia Školy noci. Knihy z tejto série, každá len za dvojku, to sa oplatí. Určite to choďte omrknúť, sú tam aj iné zaujímavé tituly. Keď už tam budete, pozrite sa aj na ostatné akcie


Gorila.sk patrí tiež medzi internetové kníhkupectvá, ktoré pravidelne navštevujem, ale nakupujem veľmi málo. Jedine, ak ma zaujme niečo vo výpredajoch, ktoré tam stále majú. Je ich neúrekom, no mňa zaujal najmä výpredaj Albatros media, kde sa dajú nájsť zaujímavé knihy za dobrú cenu. Napríklad, moje obľúbené knihy od Moiry Young - Krvavá cesta a Pustina a rôzne iné veď, sa presvedčte sami. Nenakupujem tu tak často preto, lebo niekedy cena vo výpredaji sa vyrovná normálnej cene v kníhkupectvách spomenutých vyššie.


Oplatí sa spomenúť kníhkupectvo Knihy pre každéhokde si stopercentne vyberie niečo každý. Ceny sú tam naozaj "ľudové". Toto kníhkupectvo by som odporúčala navštíviť v kamennom obchode a nie objednávať cez internet. Neoplatí sa to, vzhľadom na cenu poštovného. Západné a stredné slovensko sú pokryté predajňami celkom dobre, ale na východe som myslím ani nešla. Zoznam predajní nájdete aj dole na ich stránke.

Samozrejme, je ešte veľa iných možností ako dobre a lacno nakúpiť knihy. Vždy, keď si idem nejaké knihy kupovať, porovnám si ich ceny na Heureka.sk alebo Najnákup.sk. Často sa mi potom stane, že mi nájde aj úplne neznáme kníhkupectvá. Treba len hľadať.

Kde nakupujete vy? Poznáte lepšie miesta kde utratiť euráče? Sem s nimi 😉

4 komentáre:

  1. Já zásadně nakupuji na mega knihách, ale s doménou cz ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, tie ceny sú fantastické. Tiež prevažná väčšina mojich nákupov je práve tam.

      Odstrániť
  2. Megaknihy to istia :D Dávnejšie martinus bola moja droga, ale akonáhle som narazila na megaknihy, tak moje peniaze zväčša skončia u nich :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na Martinuse som nakupovala možno raz. Majú to tam strašne predražené.

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...