januára 29, 2018

Valentínska súťaž - nominácie

Ahoj lumpíci, už dlho som pre vás neusporiadala žiadnu súťaž a keďže sa blíži sviatok všetkých zamilovaných, som si povedala, že je ten najvhodnejší čas odmeniť mojich najmilších. 💜😙

Súťaž bude veľmi jednoduchá. Spoločne budeme hľadať ten najromantickejší knižný pár. Viem, je ich strašne veľa, preto stanovým určité podmienky.

Čo budem od vás chcieť?


  • Dám vám 3 dni na to, aby ste mohli nominovať svojich favoritov. 
  • Svoje nominácie píšete do formulára nižšie
  • Môžete nominovať max. 3 páry
  • Musia to byť páry iba z kategórie Young Adult kníh


15 párov z najväčším počtom nominácií postúpi do hlavnej súťaže. Tá začne 1.2.2018 a bude pokračovať až do dňa D. 14.2.2018
1.2. bude spustené hlasovanie o ten najromantickejší pár.

Ako môžete vyhrať?

Šancu vyhrať budú mať tí, čo hlasovali za pár ktorý vyhral. Na cenách sa stále pracuje. Ešte neviem aké ceny sa mi podarí zohnať ani koľko, ale určite bude odmenených viac ako jeden.

A teraz hurá na nominácie 😀

2 komentáre:

  1. Jé tohle je rozhodně jedna z nejoriginálnějších soutěží, co jsem kdy viděla! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D Ďakujem, ale nemyslím, že by to bolo až tak originálne. Mala som s tým úplne iné plány. Originálne súťaže bývali keď som začínala s blogom. Vtedy som mala kopec času aj nápadov. Teraz už nemám ani jedno :D

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...