januára 21, 2018

VENDETA - Catherine Doyle

Keď som dočítala sériu Royalové, mala som potrebu začítať sa do niečoho podobného. Objavila som Vendetu. Prvú knihu zo série Krev za krev, ktorá je rovnako ako Royalové ďalším zaujímavým počinom od Baronetu.
Pozrela som sa na Vendetu bližšie a zistila som, že názory na knihu sú rôzne. Veľa ľudí to prirovnáva k Twilightu a nemá to byť kompliment. Ja mám však Twilight rada. Keď sa tam namiesto trblietavých upírov promenádujú opálení a nebezpeční Taliani tak s tým dokážem žiť. 😉

Ponížene priznávam, že kvôli rozporuplným reakciám som išla na istotu. Našla som Vendetu ako PDF súbor a stiahla si ho. Nerobím to rada, ale nechcela som si hneď kupovať knihu o ktorej mám pochybnosti. Urobila som to s tým, že ak sa mi bude páčiť, určite si ju kúpim. Ak by sa mi páčila v tom prípade nebudem mať ani na výber. Ďalšie dva diely som nenašla, takže ak budem chcieť pokračovanie, budem musieť vytiahnuť peňaženku.
Výborný romantický thriller, pro který byste zabíjeli.
Barry Cunningham, nakladatel, Chicken House



Strhující debutový román z temného podsvětí Chicaga!

Pro Sofii to mělo být jen další léto v Cedar Hill, kde pracuje v rodinném bistru a vídá se s kamarádkou Millie. Jenže potom se do opuštěného sídla nastěhuje italská rodina s pěti přitažlivými bratry. Jednomu z nich Sofie nedokáže odolat – a varovných znamení si nevšímá. Proč má Nicoli pořád odřené klouby na rukou? Proč s sebou všude nosí vystřelovací nůž s vyřezávanou rukojetí? A proč jí jeho arogantní a nesnesitelný bratr Luca nechce dovolit, aby se s ním vídala? Brzy začnou tajemství rodiny vycházet na světlo a Sofie tak nedobrovolně odhalí i palčivou pravdu o vlastní rodině. Náhle se ocitá ve válce dvou dynastií a brzy si bude muset vybrat, zda dá přednost loajalitě, nebo lásce. A až se tak stane, nic nebude jako dřív – protože v tomhle temném světě je čest to jediné, co stojí mezi životem a smrtí.
Pozor, tento článok môže obsahovať spoilery! 

Kniha je rozdelená na tri časti. Pri prvej časti som bola vážne rada, že som si ju nekúpila. Sofia ma vytáčala a mladí Taliani sa snažili pôsobiť drsne a záhadne. Cele to vyznelo komicky. Nico a Sofia k sebe mali očividne blízko, ale ani ich začínajúci románik ma neoslovil. Kde sa chlapci objavili, nikdy sa to neskončilo dobre. Len bitky, vyhrážky a vždy pri tom tiekla krv. Správali sa viac ako arogantní puberťáci než mafiáni. Nie že by som nejakých poznala, ale nemyslím si, že keby sa venovali takémuto remeslu, boli by až tak ľahkovážni. Tu ma prvýkrát oslovil najstarší Luca. Ten jediný mi pripadal, že má v hlave upratané i keď sa správal ako kretén. Poznal priority. Narozdiel od najmladšieho Nica. Keby mám pod sebou takých mafiánov ako Nico, rána by sa nedožil. Sofiu pozná len chvíľu a už jej vykváka všetko o tom kto je a čo robí. Neviem, ale keby zabíjam ľudí ja, veľmi by som sa s tým nevychvaľovala. A čo urobí ona? Ona sa na neho vrhne, akoby to bolo úplne v poriadku. Nie, toto naozaj nebolo v poriadku.

Druhá a tretia časť už bola lepšia. Konečne vyšlo najavo čo je zač tá nová rodina a prečo prišli a aj to, prečo by sa Sofia a Nico nemali vôbec stýkať a už vôbec nie randiť. Nemôžem povedať, že by to odhalenie bolo veľké prekvapenie, ono sa to dalo ľahko domyslieť, ale aj tak to spravilo celkom dobrý dojem. Sofia sa aj po vyhrážkach smrti správala stále ako mimoň a nedala si pokoj. Už aj ja som mala chuť ju prizabiť.
Moje prosby boli vypočuté a už naozaj išlo do tuhého. Únos, mučenie a polietalo si aj pár guliek. Konečne sa ukázali mafiánovci. I keď aj tam by sme mohli o určitých veciach polemizovať. Na to ako o svojej rodine hovorili, že si na nich nikto netrúfne, pôsobili celkom amatérsky. V tomto momente mi to ale neprekážalo, lebo sa odohralo kopec iných vecí, ktoré boli vydarené a konečne ma príbeh pohltil. Nemohla som prestať čítať, až kým som sa nedostala na koniec.

Ako inak, ani na konci ma neopustilo nutkanie Sofií jednu vylepiť, ale to bokom. Viac ako Sofia, ma teraz iritovala jej mama. Jej dcéru unesú, zbijú tak, že skončí v nemocnici a ona si z toho vôbec nič nerobí. Dokonca si nechá nosiť kávu od jedného z tých, čo za to môžu a spolu s dcérou sa zhodnú, že polícií o tom nepovedia. WTF?!
Kniha sa neskončila cliffhanger-om, čo ma potešilo, keďže som nemala pokračovanie.

Moje pocity po prečítaní boli všelijaké. Druhá polovica knihy príbeh určite zachránila, ale na druhej strane to bolo plné absurdností. Bola som presvedčená, že druhý diel čítať nebudem, veď prečo by som, keď aj dvojica Sofia a Nico ma sklamali. Jediný, kto ma zaujal bol Luca. On je vlastne dôvod, prečo som sa nakoniec rozhodla, že dám sérií ešte šancu. Bola som zvedavá o čom bude druhá časť Inferno, a tak som si pozrela anotáciu. Veľmi ma potešilo, že už nie Nico, ale Luca sa bude teraz tešiť pozornosti. Aj hodnotenie malo Inferno oveľa lepšie než Vendeta. A bolo rozhodnuté.
Odčinila som môj rest, že som si knihu stiahla a hneď som si kúpila všetky tri diely. Dúfam, že ma najstarší Falcone nesklame.

Nebudem vám hovoriť, či si knihu musíte prečítať. Ak chcete čítať o úžasných sexi bratoch, išla by som po sérií Royalové. Vendeta bola neškodné čítanie v hlavnej úlohe s mafiánmi. Knihu hodnotím 3* ako v škole. Bolo to dobré. Beriem ohľad na to, že už nie som najmladšia a dievčatá vekovej kategórie, ktorým je kniha určená, to ocenia určite viac. Vtom veku som ani ja nerozmýšľala, čo je správne a ako sa chovať, keď som mala pred sebou pekné chlapčenské tváričky.

Kde knihu kúpiť nájdete TU - Slovensko
Kde nakupovať v Čechách zistíte TU.

1 komentár:

  1. Moje meno je Lilian N.Je to veľmi radostný deň môjho života, pretože mi pomohla Dr.saguru tým, že mi pomohla získať späť môjho bývalého manžela pomocou kúzla a mágie. Bol som ženatý 6 rokov a bolo to také hrozné, pretože môj manžel ma naozaj podvádzal a hľadal rozvod, ale keď som na internete narazil na e-mailovú adresu Dr.saguru na internete, ako pomohol toľkým ľuďom získať ich späť späť a pomôcť opraviť vzťah. a prinútiť ľudí, aby boli šťastní vo svojom vzťahu. Vysvetlil som mu svoju situáciu a potom som hľadal jeho pomoc, ale k môjmu najväčšiemu prekvapeniu mi povedal, že mi pomôže s mojím prípadom a teraz oslavujem, pretože môj manžel sa zmenil úplne navždy. Vždy chce byť pri mne a bez môjho prítomnosti nemôže robiť nič iné. Naozaj si užívam svoje manželstvo, aká veľká oslava. Budem naďalej svedčiť na internete, pretože Dr.saguru je naozajstný kúzelník. POTREBUJETE POTREBOVAŤ POTREBOVAŤ KONTAKTOVÝ LEKÁR SAGURU VIA EMAIL: drsagurusolutions@gmail.com alebo WhatsApp +2349037545183 Je to jediná odpoveď na váš problém a spôsobí, že sa budete cítiť šťastní vo svojom vzťahu.
    1 LOVE SPELL
    2 VYHRAŤ SPÄŤ
    3 OVOCIE ŽENY
    4 PROPAGÁCIA SPELL
    5 OCHRANA KARIÉRY
    6 OBCHODNÉ OBCHODOVANIE
    7 KRAJINA DOBRÉHO PRÁCE
    8 Kúzla LOTÉRIE a KURTOVÝCH PRÍPADOV.

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...